28
Jun
2019

უწონადობა Apple-ის „ჯადოსნურ რეალობაში“

28 Jun 2019



„ჯადოსნური რეალიზმი, რომელსაც ჩვენ, ბოლო წლებია, ბრენდის მარკეტინგში ვხედავთ – ამ რეკლამის გამოძახილია“ – წერს adweek „ეფლის“ ახალ რეკლამაზე.

კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება ყველა ბავშვის ოცნებაში: მთლიანი ქალაქი, სადაც თითოეული ზედაპირი ტრამპლინად იქცევა – ის, რაც ჩვენი წარმოსახვის ნაყოფი შეიძლება იყოს, ამ რეკლამაში, ადამიანის შესაძლებლობებს სულაც არ აღემატება.

სიუჟეტი ახალგაზრდა ბიჭზეა, რომელიც უხასიათოდ გადის ქუჩაში, თუმცა მას შემდეგ, რაც ეფლის ეარპოდს მოირგებს, სულ სხვა განზომილებაში აღმოჩნდება. რეკლამის ავტორი „ეფლის“ გრძელვადიანი პარტნიორი სააგენტო TBWA\Media Arts Lab-ია.

განხილვა