in

უწონადობა Apple-ის „ჯადოსნურ რეალობაში“

BOG
BOG

„ჯადოსნური რეალიზმი, რომელსაც ჩვენ, ბოლო წლებია, ბრენდის მარკეტინგში ვხედავთ – ამ რეკლამის გამოძახილია“ – წერს adweek „ეფლის“ ახალ რეკლამაზე.

კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება ყველა ბავშვის ოცნებაში: მთლიანი ქალაქი, სადაც თითოეული ზედაპირი ტრამპლინად იქცევა – ის, რაც ჩვენი წარმოსახვის ნაყოფი შეიძლება იყოს, ამ რეკლამაში, ადამიანის შესაძლებლობებს სულაც არ აღემატება.

სიუჟეტი ახალგაზრდა ბიჭზეა, რომელიც უხასიათოდ გადის ქუჩაში, თუმცა მას შემდეგ, რაც ეფლის ეარპოდს მოირგებს, სულ სხვა განზომილებაში აღმოჩნდება. რეკლამის ავტორი „ეფლის“ გრძელვადიანი პარტნიორი სააგენტო TBWA\Media Arts Lab-ია.

https://www.youtube.com/watch?v=yyNtm0LZiKc

თევზის ფქვილის მწარმოებელ კომპანიებს სპეციალური ნებართვა დასჭირდებათ

Apple-ს მთავარი დიზაინერი ჯონი აივი კომპანიას ტოვებს