in

Apple-ის ფილოსოფია

Apple-ს სახელთან ერთად დიდი პასუხისმგებლობა აკისრია. შეუძლებელია შეინარჩუნო რეპუტაცია, თუ ხარისხის მკაცრი კონტროლი არ გაქვთ.

პროდუქტი, რომელიც ვაშლის ემბლემით გამოდის ყველაზე საუკეთესო და ბრენდისთვის შესაფერისი ხარისხის უნდა იყოს. კომპანია Apple წარმოგვიდგენს 2 ვიდეოს “Our Signature” და “Intention”, სადაც კომპანიის ფილოსოფიაზეა აქცენტი გაკეთებული.

როგორი დამოკიდებულება აქვთ შემქმნელებს პროდუქტთან, რა სიფრთხილით ეკიდებიან ყოველ ახალ გამოგონებას და რა პრიორიტეტები გააჩნია კომპანიას – ეს ყველაფერი ამ ორ ვიდეოში შეგიძლიათ ნახოთ, რომლის ავტორი სარეკლამო სააგენტო TBWA\Media Arts Lab-ია.

“ჩვენ ვიგონებთ,  ვაახლებთ ყველაფერს იქამდე, სანამ ყველაფერს, რასაც ჩვენ ხელს ვკიდებთ თქვენს ცხოვრებაში კომფორტს არ შეიტანს.”

 

http://youtu.be/VpZmIiIXuZ0

http://youtu.be/Zr1s_B0zqX0

დაბალბიუჯეტიანი ვირუსული რეკლამა

პიცა, რომელიც თქვენთან მოფრინდება