თუ ასაკიანი ადამიანისთვის ან ტექნოლოგიებში ნაკლებად გარკვეული პირისთვის სურათის გადაღება გითხოვიათ, კარგად გეცოდინებათ, რასთან გაქვთ საქმე… დაბლარული კადრები, არასაჭირო დეტალები ან თავად ფოტოს ავტორი ანარეკლში… მართალია, ყველაზე არ ვრცელდება, მაგრამ Apple-ის ახალი რეკლამა სწორედ ამ კატეგორიას ასახავს, მხსნელად კი iPhone 16-ის Clean Up-ის ფუნქციას გვაცნობს. არ დაგასპოილერებთ და მხოლოდ ერთს გეტყვით, ახლა იუმორისტული სიუჟეტის სანახავად მოემზადეთ:
Apple-ის კამპანიაზე TBWA\Media Arts Lab-ის სააგენტომ იმუშავა.