in

Apple-ის იუმორისტული კამპანია მაკბუქის შესაძლებლობებზე

Apple-მა ახლახან გამოუშვა Macbook-ის რეკლამების ტრიო — მოკლემეტრაჟიანი, მაგრამ „სხარტი“ და კრეატიული სიუჟეტის მქონე. თითოეულ მათგანი იუმორისტული განწყობითაა გაჟღენთილი, თუმცა ისეთ მნიშვნელოვან თემებს ეხება, როგორებიცაა კომპიუტერის სიმძლავრე, ბატარეის მუშაობა და უსაფრთხოების მახასიათებლები.

BOG

კამპანია მას შემდეგ გამოვიდა, რაც ეფლის რეკლამამ Crush საზოგადოებაში ნეგატიური შეფასება გამოიწვია. მართალია, ამ უკანასკნელში ნოსტალგიური ნივთები იყო გამოყენებული, მაგრამ არასწორი კონტექსტით — ნოსტალგია იმიტომ იზიდავს ხალხს, რომ დადებითი განწყობით გადაეშვას მოგონებებში ან მის ელემენტებში. აქ კი ყველაფერი ნადგურდებოდა. ხოლო Apple-ის ახალი Macbook-ის რეკლამები უფრო წარმატებულ ნოსტალგიურ „თამაშს თამაშობს“.

როგორ მოიპოვა ევროპის უმაღლესი აღიარების ჯილდო ცისკარაულების ხევსურულმა კოშკმა

მსოფლიო ლიდერის, Glion Institute of Higher Education-ის, უპრეცედენტო, 70% დაფინანსების შესაძლებლობა 50 ლიდერს აღმოსავლეთ ევროპიდან