Apple-მა ახლახან გამოუშვა Macbook-ის რეკლამების ტრიო — მოკლემეტრაჟიანი, მაგრამ „სხარტი“ და კრეატიული სიუჟეტის მქონე. თითოეულ მათგანი იუმორისტული განწყობითაა გაჟღენთილი, თუმცა ისეთ მნიშვნელოვან თემებს ეხება, როგორებიცაა კომპიუტერის სიმძლავრე, ბატარეის მუშაობა და უსაფრთხოების მახასიათებლები.
კამპანია მას შემდეგ გამოვიდა, რაც ეფლის რეკლამამ Crush საზოგადოებაში ნეგატიური შეფასება გამოიწვია. მართალია, ამ უკანასკნელში ნოსტალგიური ნივთები იყო გამოყენებული, მაგრამ არასწორი კონტექსტით — ნოსტალგია იმიტომ იზიდავს ხალხს, რომ დადებითი განწყობით გადაეშვას მოგონებებში ან მის ელემენტებში. აქ კი ყველაფერი ნადგურდებოდა. ხოლო Apple-ის ახალი Macbook-ის რეკლამები უფრო წარმატებულ ნოსტალგიურ „თამაშს თამაშობს“.