in

„თავი დაანებე თავის დანებებას“ – Apple-ის საახალწლო კამპანია

ახალი წლისთვის გეგმების შედგენა ყველას გვიყვარს, თუმცა რას იტყვით მის შესრულებაზე? სიმართლე უნდა ითქვას… უნდა ვაღიაროთ, რომ გეგმების განხორციელების სურვილი ახალი წლის დადგომიდან მალევე ქრება, მოტივაციაც თითქოს ძველ წელს მიჰყვება, ამიტომ Apple-ს სურს, ამ მავნე ჩვევის დავიწყებისკენ გვიბიძგოს. უფრო ზუსტად რომ გითხრათ, უნდა, რომ თავის დანებებას თავი დავანებოთ. ამიტომაც ახალ კამპანიას Quit Quitting-ის სახელით გვაცნობს და Apple Watch-ის სახით პარტნიორსაც გვთავაზობს, რომელიც სულ ჩვენ მოტივაციაზე იზრუნებს:

BOG

Apple-ის კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო TBWA\Media Arts Lab-მა იმუშავა.

გააუქმეთ უსარგებლო გამოწერები და დაზოგეთ როგორც ფული, ისე დრო

რა უნდა გაითვალისწინონ მარკეტერებმა, წელს?