in

Apple დრამატული კადრებით iPhone 16 Pro-ს ფუნქციას გვაცნობს

Apple-ისთვის ახალი ფუნქციების რეკლამით გაცნობა ჩვეული პრაქტიკაა, სწორედ ამიტომ შემოგვთავაზა არაბული საპნის ოპერა, ახლა კი მიზნად iPhone 16 Pro-ს Slow Motion-ის ფუნქციის პოპულარიზაცია დაისახა. ამჯერად ჩვენთვის კარგად ნაცნობი სიუჟეტი შემოგვთავაზა, აი, ფილმებში ცეცხლმოკიდებული შენობიდან მთავარი გმირები რომ დრამატულად გამოდიან, ის კადრი აირჩია და ასე გვაჩვენა, როგორ მუშაობს Slow Motion პრაქტიკაში:

BOG

კამპანიაზე Apple Marcom-მა იმუშავა.

ელექტრონული კომერცია პროკრედიტ ბანკში უკვე ხელმისაწვდომია

TikTok-მა მომხმარებელთა უსაფრთხოებისთვის ახალი ხელსაწყო გამოუშვა