Major League Soccer (MLS) გუშინ გაიხსნა თამაშით, რომელშიც ლიონელ მესიმ და მაიამის ინტერმა მიიღო მონაწილეობა. ვარდისფერ ფორმებში გამოწყობილი მოთამაშეები Real Salt Lake-ს დაუპირისპირდნენ, ანგარიში კი 2:0 დასრულდა — ეს გლობალური სტრიმინგი კი Apple-თან 2.5 მილიარდ დოლარიანი გარიგების ნაწილია. სწორედ ამიტომ, Apple-მა ახალი რეკლამა You’ve Never Seen MLS Like This შემოგვთავაზა მესის, კუჩო ჰერნანდესის (Columbus Crew), რომან ბურკის (St. Louis City FC) ჰენი მაქთარის (Nashville SC) და ბენჟამინ ქრიმაშის (Inter Miami CF) მონაწილეობით.
ამას მოჰყვა თიზერებიც, რომელთაგანაც ერთ-ერთი კვლავ მესიზე იყო ფოკუსირებული:
ამგვარად, დანამდვილებით შეგვიძლია იმის თქმა, რომ Apple აქტიურად იზრუნებს MLS-ის საკუთარ მარკეტინგულ კამპანიებში ჩართვაზე, რათა მაქსიმალური სარგებელი მიიღოს ინვესტიციისგან. ეს კი ნაცნობი სტრატეგია იქნება ყველასთვის, ვინც მისი Super Bowls-ის მიდგომა შეამჩნია, იქნება ეს Season Pass-ის რეკლამის, Beats-ის გარიგებისა თუ Apple Music-ის კონკრეტულ ფლეილისტებთან შეერთების ირგვლივ ატეხილი აჟიოტაჟი. დოკუმენტური სერიებიც კი შექმნა — Messi Meets America…