17
Oct
2018

ზაზა ფაჩულია და ლაშა ტალახაძე “არქის” კამპანიაში!

17 Oct 2018

რამდენიმე კვირის წინ, ქართულ სარეკლამო სივრცეში, არქის” ვიდეორგოლები გამოჩნდა. ვიდეორგოლების სერია ზაზა ფაჩულიასა და ლაშა ტალახაძის მონაწილეობით, “არქის მშენებლობის ხარისხის უპირატესობებზე: ხმის იზოლაციაზე, სიმყარეზე, თბოგამტარობასა და კომფორტულ გარემოზე ცნობადობის ამაღლებას ისახავდა მიზნად. კამპანია, რომელზეც სააგენტო MetroGraph Studio იმუშავა, ერთი თვის განმავლობაში გრძელდებოდა და მაყურებელს ყოველკვირეულად, ახალი ნახევარწუთიანი ვიდეორგოლით ახსენებდა თავს. დეტალებზეარქისმარკეტინგის მენეჯერს, ელენე ბარათაშვილს, ვესაუბრეთ.

 

 

M: რა მთავარ გზავნილს მოიცავდა კამპანია?

კამპანიის მთავარი იდეა იყო, რომარქელების”, ლაშა ტალახაძისა და ზაზა ფაჩულიას დახმარებით, ყურადღება გაგვემახვილებინაარქისმშენებლობის ხარისხის ძირითად უპირატესობებზე: ხმის იზოლაცია, სიმყარე, თბოგამტარობა და კომფორტული გარემო.

 

 

M: ვის მოიაზრებდით კამპანიის სამიზნე აუდიტორიად?

ერთი მხრივ, აუდიტორია რომელიც აქტიურად ეძებს ბინას და რა თქმა უნდა, დიდ ყურადღებას აქცევს მშენებლობის ხარისხს. მეორე მხრივ, კამპანიას აქვს საიმიჯო დანიშნულებაცნობილი სახეები, რომლებიცარქელებიარიან და ენდობიან არქის და გადაწყვიტეს, რომ სწორედ არქის პროექტებში იცხოვრონ. გვინდა, რომ ბინის ან სამშენებლო კომპანიის ხსენების შემთხვევაში, ადამიანს პირველი არქიგაახსენდეს. ასევე, ისეთი წარმატებული სპორტსმენები, როგორებიც ზაზა ფაჩულია და ლაშა ტალახაძე არიან, “არქისთანიყოს ასოცირებული.

 

 

M: როგორი იყო თქვენი მოლოდინი კამპანიის მიმართ?

ჩვენი მოლოდინი აღნიშნულ კამპანიაზე იყო არქის ხარისხის ცნობადობის გაზრდა მომხმარებლებში, რომ მომხმარებელმა იცოდეს არქი არის ხარისხი რომელსაც მსოფლიოს ყველაზე წარმატებული ადამიანებიც ენდობიან და ირჩევენ.

 

 

M: რამდენად შესაძლებელია, რომ ამ დროისთვის, კამპანიიდან მიღებულ შედეგებზე ვისაუბროთ?

ჩვენი, არსებული და ახალი არქელები კამპანიას დადებითი ემოციით გამოეხმაურნენ. იმ ფაქტმა, რომ ზაზამ და ლაშამ აირჩიეს და ენდობიან არქის, ძალიან პოზიტიური განწყობა შექმნა ყველა არქელისთვის. ამდენად, შეიძლება ითქვას, რომ კამპანია  გარკვეულწილად გადაწყვეტილების მიღებაში დაეხმარა მობინადრეებს.

Credits:

Head of the Project: Gigi Kvantaliani

Executive Producer: Avtandil Gasviani

Producer: David Elizarashvili

Production Manager: Tami Morchiladze

Post-Production: Irakli Gabunia

Director: Giorgi Okmelashvili

Dop: Sandro Darakhvelidze

Production Design: Dato Chkhoidze

Costume Stylist: Ika Bobokhidze

Make-Up: Nunuka Khizanishvili

Set Decorator: Jimsher Berdzenishvili

Decorators: კინო ფაბრიკის სახელოსნო

Post Production: Metrograph

CG Artists: David Areshidze, Irakli Kurashvili, Irakli Nijaradze

Audio Post Production: Online Audio

Composer: Ana Kasrashvili

Sound Designer & Mixer: Ilia Jgharkava

Color Correction: Vigen Vartanov

[R]

განხილვა