in

არგენტინული სალსა დრაკონის კბილებით — Piropo-ს ბრენდინგი

Piropo არგენტინაში დაბადებული ცხარე სოუსია, ადგილობრივი ინგრედიენტებითაა დამზადებული, შესაბამისად, რეგიონის ავთენტურ გემოსაც ასახავს. თავად სახელი კი ასევე არგენტინული სლენგიდან მოდის და კომპლიმენტს ნიშნავს, უფრო ზუსტად, ფლირტის დროს ნათქვამ ტკბილ სიტყვებს. ასე კი იდეალურად განასახიერებს სოუსის თამამ ბუნებას…

BOG
BOG

თითოეული ბოთლი არგენტინული მდიდრული კულინარიის ტრადიციებს ასახავს, ადგილობრივი ჩილი წიწაკისგან, ნივრისგან, ხახვისგან და ძმრისგან მზადდება. თუმცა, ამათგან ეტიკეტზე ვერცერთს ვხედავთ. აი, ამ სოუსის მირთმევით გამოწვეული ეფექტი კი აშკარაა, თითქოს, სისხლის წვეთის მქონე დრაკონის კბილებით.

Piropo-ს ბრენდინგზე Oveja & Remi-ის შემოქმედებითმა სააგენტომ იმუშავა, ახლა კი თქვენ შეაფასეთ, გადაგაქცევთ თუ არა არგენტინული სალსა დრაკონად:

OpenAI-ის „ღია“ მოდელი აჩვენებს, თუ რამდენად შეიცვალა კომპანია და AI ორ წელიწადში

Young Lions Georgia 2025-ის გამარჯვებულები ცნობილია!