მარკეტერი წარმოგიდგენთ აუდის 5 წლიანი გარანტიის პიარ კამპანიას, რომელიც აუდი ცენტრი თბილისის და ABOVE Digital-ის ერთობლივი მუშაობის შედეგად მომზადდა. პიარ კამპანია შედგება 2 ნაწილისაგან: თამაში ყველაზე ჭკვიანი და პრინტ ბანერები .
თამაშის მიზანია მომხმარებელს აცნობოს აუდის განახლებული ვებგვერდის და ახალი შეთავაზების შესახებ. ამ დრომდე იგი 30 ათასზე მეტმა ადამიანმა ითამაშა. კამპაანიის მეორე ნაწილი შედგება პრინტ ბანერებისგან.
პრინტ ბანერების მიზანი იყო ისეთი საგნების „გახუთება“, რომელიც ყოველდღიურ ცხოვრებაში არ გვხვდება და ხაზგასმა იმ ფაქტის, რომ 5 უკეთესი იქნებოდა, ისევე როგორც ეს აუდის 5 წლიანი გარანტიის შემთხვევაშია.
დეტალური ინფორმაცია აუდის 5 წლიანი გარანტიის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენს განახლებულ ვებ-საიტზე www.audi.ge