in

5 უკეთესია და ყველაზე ჭკვიანი – აუდის კამპანია საქართველოში

მარკეტერი წარმოგიდგენთ აუდის  5 წლიანი გარანტიის  პიარ კამპანიას, რომელიც აუდი ცენტრი თბილისის და ABOVE Digital-ის ერთობლივი მუშაობის შედეგად მომზადდა. პიარ კამპანია შედგება 2 ნაწილისაგან: თამაში ყველაზე ჭკვიანი და პრინტ ბანერები .

ყველაზე ჭკვიანი

თამაშის მიზანია მომხმარებელს აცნობოს აუდის განახლებული ვებგვერდის და ახალი შეთავაზების შესახებ.  ამ დრომდე იგი 30 ათასზე მეტმა ადამიანმა ითამაშა. კამპაანიის მეორე ნაწილი შედგება პრინტ ბანერებისგან.

პრინტ ბანერების მიზანი იყო ისეთი საგნების „გახუთება“,  რომელიც ყოველდღიურ ცხოვრებაში არ გვხვდება და ხაზგასმა იმ ფაქტის, რომ 5 უკეთესი იქნებოდა, ისევე როგორც ეს აუდის 5 წლიანი გარანტიის შემთხვევაშია.

12473525_967844176628727_2470271221267685131_o

12615324_967844193295392_7556843819499984300_o

12615354_967844223295389_8784981820006473860_o

12622291_967844183295393_4124727432130122064_o

12628544_967844203295391_6756461163871490332_o

დეტალური ინფორმაცია აუდის  5 წლიანი გარანტიის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენს განახლებულ ვებ-საიტზე  www.audi.ge

“მზეთამზე – ქართული ხორბლის პური“

ხაზი გადაუსვი მომავალს