მოკლე ფილმი Electrikhana, რომელიც დაახლოებით 3 კვირის წინ გამოვიდა, უკვე ოთხნახევარ მილიონზე მეტჯერ ნახეს. მანქანა, რომელიც ამ ფილმში მონაწილეობს, როგორც ფილმის გამოსვლისას გითხარით, Audi S1 e-tron quattro Hoonitron-ია. ის მოდელირებულია ლეგენდარული Audi Sport quattro S1-ის მაგალითზე და ტექნიკურად Audi-ის ელექტროძრავის ხაზს აერთიანებს.
პროექტის დაწყებიდან რვა თვეზე ნაკლები დრო იყო, რათა Audi S1 Hoonitron მზად ყოფილიყო პირველი სატესტო დრაივებისთვის და გადაღებებისთვის კენ ბლოკთან და მის გუნდთან ერთად.
როგორია ფილმის გმირი Audi S1 e-tron quattro Hoonitron?
პირველ რიგში, ის კარგად დაბალანსებულია – წონის განაწილება წინა და უკანა ღერძებს შორის თითქმის თანაბარია. ბორბლის ბაზა 2,4 მეტრზე ნაკლებია, რაც ზრდის მოხერხებულობას მოხვევის დროს. საკიდარი მაკფერსონის საყრდენებით წინა და უკანა ღერძებზე, შექმნილია უკიდურესი მოთხოვნილებებისთვის და მათ შორის ხტომისთვის. ამ ძირითადი კონცეფციით, Audi S1 e-tron quattro Hoonitron-ს აქვს იდეალური მახასიათებლები დრიფტისთვის და სხვადასხვა რელიეფზე ტრიუკისთვის.
ელექტროსადგური
Audi S1 e-tron quattro Hoonitron-ის ყველა ბორბლიანი ამძრავი სისტემა მთლიანად ელექტროა. წინა და უკანა ღერძი იკვებება ძრავის გენერატორით, რომელიც მოდის მოტოსპორტიდან. ოთხი მაღალი ძაბვის ბატარეა სტანდარტული Audi PHEV მოდელის მიხედვითაა შექმნილი, თითოეული 14,4 კვტ/სთ სიმძლავრით.
იდეალური სპორტსმენი
ელექტროენერგიის განაწილება წინა და უკანა ღერძებს შორის სრულიად ცვალებადია. ის შეიძლება იდეალურად მოერგოს მძღოლის სურვილებს და შეუძლია ზუსტი გავლენა მოახდინოს თვითმართვის ქცევაზე.
ვინაიდან ელექტროძრავები მაქსიმალურ სიჩქარეს აღწევს 28000 ბრ/წთ-ს, ინჟინერიის ჯგუფმა განსაზღვრა გადაცემათა კოეფიციენტი დაახლოებით 12:1 დრიფტისთვის. დანაკარგების გათვალისწინებით, ეს იწვევს დაახლოებით 3000 ნმ ბრუნვას თითოეულ ღერძზე, ანუ ჯამში 6000 ნმ. ამ უკიდურესი ბრუნვის მაჩვენებლების წყალობით, კენ ბლოკს შეუძლია, გაატაროს სანახაობრივი დრიფტები და მიაღწიოს ბორბლის სიჩქარეს – 200 კმ/სთ-ზე მეტი.
როგორც ავტოექსპერტები აფასებენ, Audi-ს მოტოსპორტის ხანგრძლივ ისტორიაში, ამ მახასიათებლების კომბინაცია სპეციალურ დანიშნულებასთან ერთად, უნიკალურია.