in

Audi Skysphere -ინოვაცია ავტონომიური მანქანების წარმოებაში!

Audi ერთგვარად ავტონომიური მართვის მომავალში მოძრაობს…

მანქანის მოყვარულები მართლაც გაკვირვებულნი დარჩებიან Audi-ს უზარმაზარი ნახტომით, რომელიც ტექნოლოგიური თვალსაზრისით განახორციელა. ახალი კონცეფციით, Audi ხელახლა განსაზღვრავს საავტომობილო ინდუსტრიას და ამავდროულად, საკუთარ თავს ლიდერად ამკვიდრებს ამ სფეროში.

კომპანიამ მეოთხე დონის ავტონომიური მანქანის კონცეფცია დაამყარა, რომელიც ბევრად სცილდება ამჟამად არსებულ განსაზღვრებას, თუნდაც დიზაინის სტანდარტებით. Audi ერთგვარად ავტონომიური მართვის მომავალში მოძრაობს… კონცეფცია გეილ ბუზინმა და მისმა გუნდმა შეიმუშავა, როგორც უბადლო გამოცდილების საშუალება. პირველი, რაც მასში ყურადღებას იქცევს, კონვერტირებადი დიზაინი და გაფართოებადი ბორბლებია, რომელიც ორ ადგილიან კაბრიოლეტს ოთხბორბლიან სპორტულ ავტომობილად გარდაიქმნება – ასე რომ, შეგიძლიათ, ისეთი მანქანით იმოგზაუროთ, როგორის ხასიათზეც ხართ.

ამ მანქანის მექანიზმი მუხლუხოს პეპლად გადაქცევის პროცესს ჰგავს. წინა ღერძის უკან გამტარებია, რომლებიც მანქანის წინა მონაკვეთზე მოძრაობენ, რათა მანქანას ფორმის შეცვლის უპირატესობა მიეცეს. გარდა ამისა, საჭე და ფეხის გადამრთველები დაფის ქვეშაა მოთავსებული. ამასთან, საგულისხმოა სენსორული ეკრანის ინტერფეისი და GT რეჟიმი, რომელიც სპორტულ რეჟიმზე გადასვლას უწყობს ხელს.

უნდა აღინიშნოს, რომ Skysphere უმეტესად 1937 წლის ლეგენდარული კლასიკური Horch 853 კაბრიოლეტით არის შთაგონებული. Audi ამ განსაცვიფრებელ ქმნილებას უწოდებს “პატივისცემა რეტროს გარეშე”. Skysphere ნოსტალგიური მინიშნებაა დიდებულ ეპოქაზე, თუმცა მას თანამედროვე, ინოვაციური ელემენტები ემატება.

მანქანის ორმაგი საყრდენი საერთო სტაბილურობას უწყობს ხელს. ხოლო საჭის სისტემას ცვლადი თანაფარდობა აქვს ორ რეჟიმს შორის გადასართველად. კომპანიის თანახმად, კაბრიოლეტს 4 წამზე ნაკლებ დროში 0-დან 60 კმ/სთ-მდე დაჩქარება შეეძლება – ამას უკან დამონტაჟებული 624 ცხენის ძალის ელექტროძრავა განაპირობებს. გარდა ამისა, მას, 80 კილოვატიანი ბატარეის წყალობით, პრაქტიკულად მიღწევადი 310 mph დიაპაზონი ექნება.

როგორ ცვლიან თამაშის წესებს აუთსაიდერები?

ნახეთ: მხატვარი ნამუშევრებს საკუთარ ხელებზე ხატავს