Audi რომ ფორმულა 1-ის ერთ-ერთი გამორჩეული მოთამაშეა, ეს ყველასთვისაა ცნობილი და ბრენდიც, თავის მხრივ, განაგრძობს ამ უდიდესი სპორტული პროექტის მხარდაჭერას. ამ ეტაპზე მის სამომავლო გეგმებშია მოტოსპორტის ტოპ კატეგორიაში შესვლა, რაც სიმულაციურ დრაივერზე მუშაობას გულისხმობს. ამ საქმეში ჩაერთო რბოლების შვეიცარიელი პროფესორი ნილ ჯანი, რომელიც მოტოსპორტის სხვადასხვა პროგრამაში თავისი მრავალმხრივი გამოცდილების გაზიარებას აპირებს. ჯანი, 39 წლისაა და არის Red Bull Racing-ის ყოფილი საცდელი და სარეზერვო მძღოლი, Porsche-ს ქარხნის გუნდის წევრი, FIA-ს მსოფლიო გამძლეობის ჩემპიონატის გამარჯვებული 2016 წელს და ცნობილი 24-საათიანი რბოლის გამარჯვებული ლე მანში. საბოლოო ჯამში, Audi გეგმავს, რომ 2026 წლისთვის ფორმულა 1-ის ენერგეტიკული ერთეულის განვითარებაში დიდი წვლილი ექნება შეტანილი და საკუთარ ელექტროსადგურს ააშენებს.
ოლივერ ჰოფმანი, AUDI AG-ის ტექნიკური განვითარების მართვის საბჭოს წევრი აღნიშნავს, რომ სიმულატორი მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტია ელექტროსადგურის განვითარებისთვის და ის მრავალმხრივ გამოცდილებას მოუტანს პროექტს, განსაკუთრებით რბოლის პირობებში ენერგიის მართვის კუთხით.
ე.წ. „ნოუ ჰაუ”, რომელზეც ახლა ბრენდი მუშაობს, გამოცდილებასა და პრაქტიკაზეა დაყრდნობილი და ელექტრიფიკაციისკენ სვლაში მნიშვნელოვან როლს ასრულებს. 2022 წლის ბოლოდან მოყოლებული, ერთცილინდრიანი ძრავის ტესტირება ღირებულ შედეგებს იძლევა ელექტროსადგურის განვითარებისთვის. მიზანი ისაა, რომ 2026 წლისთვის ელექტროძრავამ იგივე ან უკეთესი შედეგები დადოს, რასაც საწვავზე მომუშავე ძრავამ თავის დროზე უკვე მიაღწია. ელექტროძრავა გამოიმუშავებს თითქმის იმავე სიმძლავრეს, როგორც შიდა წვის ძრავა და 1.6-ლიტრიანი ტურბო ძრავები
პირველი ჰიბრიდული ენერგეტიკული ერთეული შედგება შიდა წვის ძრავისგან, ელექტროძრავისგან, ბატარეისგან და საკონტროლო ელექტრონიკისგან. მისი პირველადი გაშვება დაგეგმილია მომდევნო წლამდე და ვარაუდობენ, რომ ის საფუძვლად ავტომობილების მომავალ კონცეფციას დაედება.