თაობებს შორის სხვაობები ყოველთვის არსებობდა… ის, რაც ერთისთვის ჩვეულებრივი ამბავია, მეორისთვის გაუგებარ ან მიუღებელ ფენომენს წარმოადგენს, თუმცა Australian Lamb-მა მიაგნო იმას, რაც მათ გააერთიანებდა… The Generational Gap თაობა ზეტის, მილენიალებისა და Baby Boomer-ების წარმომადგენლებს გვაჩვენებს, რომლებმაც „წყენა“ გვერდით გადადეს და ეცადნენ, უკეთ გაეგოთ ერთმანეთისთვის. ეს „მაგიური რაღაც“ შესანიშნავი არომატით რომ იყო, მხოლოდ ამას გეტყვით, დანარჩენი კი თავად ნახეთ:
Australian Lamb-ის კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტო The Monkeys-მა იმუშავა.