წლის ბოლო დგება, შესაბამისად შეგვიძლია გასული წლის სარეკლამო ტრენდზე ვილაპარაკოთ. 2013 წელი საშიში რეკლამების წელია.
“შიში შეიქმნს რეკლამას” – ეს რა თქმა უნდა ხუმრობით და საშიშმა რეკლამებმა დიდი პოპულარობა მოიპოვა, უმრავლესობა ვირუსულ ვიდეოდაც იქცა.
მთელი წლის მანძილზე კამერები ერთ-ერთ ყველაზე გულრწფელ ემოციას, შიშს აფიქსირებდნენ. გამონაკლისი არც იაპონური საბურავების გამყიდველი AutowayTire-ია.
მათი რეკლამა იაპონური საშიში ფილმების სტილშია გადაღებული.
http://youtu.be/jGFWEoCGhi8