in

იაპონური საბურავების ყველაზე საშიში რეკლამა

BOG
BOG

წლის ბოლო დგება, შესაბამისად შეგვიძლია გასული წლის სარეკლამო ტრენდზე ვილაპარაკოთ. 2013 წელი საშიში რეკლამების წელია.

“შიში შეიქმნს რეკლამას” – ეს რა თქმა უნდა ხუმრობით და საშიშმა რეკლამებმა დიდი პოპულარობა მოიპოვა, უმრავლესობა ვირუსულ ვიდეოდაც იქცა.

მთელი წლის მანძილზე კამერები ერთ-ერთ ყველაზე გულრწფელ ემოციას, შიშს აფიქსირებდნენ. გამონაკლისი არც იაპონური საბურავების გამყიდველი AutowayTire-ია.

მათი რეკლამა იაპონური საშიში ფილმების სტილშია გადაღებული.

http://youtu.be/jGFWEoCGhi8

რას გვაძლევს და რას არა რეგიონულ მედიაში განთავსებული რეკლამა?!

სანტას მიმართვა