in

რა გამოვა, უიღბლობა შეფუთვად რომ ვაქციოთ? — პასუხს Bad Luck Brewing გვცემს

როცა ვინმე უიღბლობას ახსენებს, პირველი თქვენც ცრურწმენები, ჯადოქრები და შავი მაგია გახსენდებათ? ასე მოხდა Bad Luck Brewing-ის ბრენდის იდენტობასა და ეტიკეტზე მუშაობის დროსაც. ამიტომაც შემთხვევითი არ არის, რომ უიღბლობის კლასიკურ სიმბოლოებს ირჩევს შთაგონებად, იქნება ეს მანათობელი ელვა, ციფრი 13 თუ შავი კატა. 

BOG
BOG

თაროები თუ ჩვეულებრივ ილუსტრაციებით დატვირთული ეტიკეტებითაა სავსე, მათ შორის Unlucky 13 თამამი მინიმალიზმით თავსდება. სისხლისფერი წითლისა და შავის კომბინაცია კიდევ უფრო საშიშს ხდის მას, მემკვიდრეობისა და თანამედროვეობის ნაზავი კი მეტად მომხიბვლელს. შედეგად ვიზუალურად შთამბეჭდავ დიზაინს ვიღებთ როგორც თაროზე, ისე მომხმარებლის ხელებში. თუმცა, ლუდის ქილაში ჩამოსხმული უიღბლობის ყიდვას რამდენად გადაწყვეტენ, ეს ცალკე საკითხია…

Bad Luck Brewing-ის ბრენდინგზე დიზაინერმა ჯონ სტემპლტონმა იმუშავა:

ზეტ თაობა და ფსიქიკური ჯანმრთელობის თვითდიაგნოსტიკა

აპრილი თიბისის მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებული შეთავაზებებით სრულდება