in ,

როგორ გესმის ახალი წელი, არამუსიკალური ინსტრუმენტებით შესრულებული?

გადავწყვიტეთ, ამ შემთხვევაში, ამბავს რეტროსპექტულად მოვყვეთ და ამიტომ, ვიწყებთ „ბადაგონის“ ცქრიალა ღვინო „მაესტროს“ კამპანიის ბოლო, შემაჯამებელი ვიდეორგოლის ჩვენებით.

თუმცა მანამდე, კამპანიის მიზანზე ორიოდ სიტყვით: შეიქმნას ზემოხსენებული ცქრიალა ღვინო „მაესტროს“ აუდიოლოგო და სლოგანი – „აი, ეს მესმის“.

კამპანიაში მომხმარებლების ჩართვის ხერხი შეკითხვით: „როგორ გესმით ახალი წელი?“

ნამუშევარი სააგენტო Hans&gruber-ს ეკუთვნის:

კამპანიის ფარგლებში შეიქმნა ინტერაქციული ვებგვერდი mesmis.ge, სადაც მომხმარებლებს შესაძლებლობა ჰქონდათ არამუსიკალური ინსტრუმენტებით შექმნილ მელოდიაზე გადაღებული ვიდეოები აქ აეტვირთათ და ლა სკალას ტურზე მილანში, სამი ორკაციანი საგზური მოეგოთ.

ნამუშევრები უნდა შეეფასებინათ: ნიკოლოზ რაჭველს, ნიკა მაჩაიძესა და გიორგი ცაგარელს, რომლებმაც როგორც ზემოთ შევიტყვეთ, ყველა შექმნილი ვიდეოს შთაგონებით, ერთი მელოდიაც მიუძღვნეს ამ კამპანიას, უფრო ზუსტად კი, „მაესტროს“ მინიმალისტური აუდიოლოგო შექმნეს.

ვიდეოები კი იყო, მაგალითად, ასეთი რიტმული – გური ლამაზი მართალისა და ლუკას შესრულებით.

ბექა ბუჩუკური გახსოვთ? – გასულ წელს, Queen-სა და კრიმანჭულს ერთდროულად რომ გვიმღერდა, ერთი – მრავალ ხმაში?

იყო მირიან ხუხუნიშვილის წყლიანი ჭიქებით შესრულებული მრავალჟამიერი და

ზიად ალიევის ენერგიული ახალი წლის ჟღერადობაც!

სულ პირველი კი – The Bearfox-მა გაგვიზიარა ახალი წლის მისეული ხმა…

და სულ ყველაფერი ასე დაიწყო:

Client Project Manager: Lasha Lezhava

Agency: Hans & Gruber

Executive Director: Saba Javashvili

Creative Director: Giorgi Kvitatiani

Content Director: Maiko Gogiashvili

Digital Strategist: Tio Zarnadze

Art Director: Giorgi Magradze (Artman)

Graphic Designer: Sani Evans

Creative Concept: Giorgi Magradze (Artman), Masho Margishvili (Masholand)

Video Production: Film Asylum

Music Arrangement: The BearFox (Mebo Nutsubidze, Betkho)

Sound and Music: George Gvarjaladze

6 დაუვიწყარი წიგნი ლიდერობაზე, რომელიც 2020 წელს გამოგადგებათ

მაშო სამადაშვილი – #პირველისამსახური