in

იაპონური სამზარეულოს ხასიათი და თავისებურებები „მაზდა ცენტრი თეგეტას“ კამპანიაში – რას გვიამბობს გურამ ბაღდოშვილი

ესაა კამპანია „ალუბლის ყვავილობა“, რომელიც იაპონიის კულტურასა და გამორჩეულობაზე გიამბობთ

იაპონური გაზაფხული საკურის ყვავილობასთან ასოცირდება. ეს ის დროა, როდესაც ქუჩებში საკურის ნაზი სურნელი ისადგურებს. ასეთია ბუნების გამოღვიძების დღესასწაული ამომავალი მზის ქვეყანაში. სწორედ, წლის ამ მოვლენას დაუკავშირა „მაზდა ცენტრი თეგეტამ“ კამპანია „ალუბლის ყვავილობა“ და ვიდეორგოლების მეშვეობით გვიამბობს იაპონური კულტურის განსაკუთრებულობაზე.

კომპანია „მაზდა“ იაპონური წარმოშობისაა, მისი ისტორია 1920 წელს იწყება. ამ ვიდეოში შეფმზარეული გურამ ბაღდოშვილი იაპონური სამზარეულოს ხასიათსა და თავისებურებებზე გვიამბობს, ასევე, იმ წეს-ჩვეულებებზე, რაც იაპონელებს აკავშირებთ სამზარეულოსთან და ჯანსაღ კვებასთან.

[R]

7R – მდგრადი მოდა ზუგდიდიდან, ბიზნესი და ნარჩენების მართვის შვედური მოდელი

9 მაისს, მსოფლიო რბენა, Wings for Life World Run, აპლიკაციით გაიმართება!