in

Bahu Winery Barrique-ს ეტიკეტის დიზაინი

განვითარება და ზრდა ნებისმიერი საწარმოს ფუნდამენტური კონცეფციაა, განსაკუთრებით მეღვინეობისას. რაც არ უნდა მცირე და მოკრძალებული იყოს წამოწყება, დროთა განმავლობაში ის იზრდება და გაცილებით მეტში გარდაიქმნება. ბუნებრივია, პროდუქცია სულ უფრო რთული ხდება, გამოხატავს მეღვინეების უნარს და ორიენტირებულია მეტად დახვეწილ მომხმარებელზე.

ამის გათვალისწინებით, Bahu Winery-სთვის ლოგიკური ნაბიჯი იყო ღვინოების ახალი სერიის გამოშვება, საბაზისო ხაზის წარმატებული დებიუტის შემდეგ. საუბარია მუხის კასრებში დაძველებულ ღვინოებზე, რაც ავტომატურად ბაზრის უფრო მაღალ სეგმენტს გულისხმობს. ახლა კი დიზაინერებს ღვინის ქარხნის ევოლუციის ამ კონკრეტული მომენტისთვის უნდა გაესვათ ხაზი, რაც მთავარია, მწარმოებლის მთავარი სტილის შენარჩუნებით. ასე შემუშავდა Bahu Winery Barrique-ის დიზაინის კონცეფცია.

Bahu Winery Barrique-ის სერიის ეტიკეტის დიზაინის შემუშავებისას, დიზაინერებმა ზოგადი ვიზუალური სტილით იხელმძღვანელეს, რომელიც ღვინის ქარხნის მთავარ ხაზში იყო ჩართული. თუმცა თუ წინა სერიაში ძირითადი აქცენტი კეთდებოდა ბარელიეფის სახის ილუსტრაციებზე, მაშინ ახალ ხაზში აქცენტი გადატანილია ჰერალდიკურ ელემენტებზე და უფრო მინიმალისტურ კომპოზიციაზე.

ამრიგად, ილუსტრაციაზე გამოსახული მონოგრამის გერბი ეტიკეტის ცენტრში მოათავსეს. მისი ზოგიერთი ელემენტი კი ოქროს ფოლგით ამოტვიფრეს. ამავდროულად, საინფორმაციო ბლოკებმა ძირითადი სტრუქტურა შეინარჩუნა, უბრალოდ მეტად მინიმალისტური გახდა. ამგვარად, ახალი ხაზის დიზაინი ხაზს უსვამს ღვინოების განსაკუთრებულ ხასიათს, ამავდროულად ინარჩუნებს მწარმოებლის საერთო ვიზუალური ესთეტიკის ერთიანობას და მოქმედებს როგორც მისი ძირითადი სერიის ბუნებრივი განვითარება.

თაროებიდან ციფრულ ველებამდე, „დენტოსის” ინოვაციური ისტორია

„იზრუნე საგზაო მოძრაობის კულტურაზე“ – „თეგეტა ჰოლდინგის“ კამპანიის საგზაო ნიშნები Ad Black Sea 2022-ზე