30
Oct
2018

კამპანია, რომელიც პულსს აგიჩქარებთ

30 Oct 2018

Elit Electronics
Elit Electronics


სააგენტო BBDO-მ, ვიდეოთამაშების მწარმოებელი კომპანია UBISOFT-ის “Just Dance“ მიმართულებისთვის შექმნა ვიდეორგოლი, სახელწოდებით, The Beat – პულსაცია. სააგენტოს გამოწვევა იყო ვიდეორგოლში იმის ჩვენება, რომ “Just Dance“ არის ყველაზე სახალისო და ამაღელვებელი გამოცდილება, რაც კი შეიძლება ადამიანმა მიიღოს. ავტორებს ჰქონდათ ამბიცია, წამოეწყოთ კამპანია, რომელიც ადამიანებს ცეკვის დაუოკებელ სურვილს აღუძრავდა. რაც შეეხება სტრატეგიას, “Just Dance 2019“ არის პულსაციასავით, როდესაც ემოციურად მნიშვნელოვან მომენტებში, გულისცემა იმატებს.

 

 

განხილვა