7
Nov
2019

„რომ გავიზრდები, სანტა უნდა გავხდე“

7 Nov 2019

Elit Electronics
Elit Electronics


 

ბრენდები წინის წინასაახალწლოდ უკვე გააქტიურდნენ და თავიანთი ღირებულებების შესაბამისი კამპანიების ჩაშვებაც დაიწყეს.

მაგალითად, სავაჭრო ქსელ Macy’s-მა აქცენტი გენდერულ თემაზე გააკეთა და კამპანიის ფარგლებში შექმნილ ვიდეორგოლში სკოლის მოსწავლე გოგოს ამბავს მოგვიყვა, რომელსაც სანტა კლაუსობა სურს.

კლასელები მის ოცნებას არასერიოზულად უყურებენ და თეთრი წვერის არარსებობის გამო, დასცინიან კიდევაც. თუმცა, მშობლები გრძნობენ მის გულწრფელ სურვილს, ყველანაირად უწყობენ ხელს, რომ გოგოს ოცნება ახდეს.

2 წუთიანი რეკლამა სააგენტო BBDO-მ შექმნა.

განხილვა