9
Dec
2019

„გახდი ბავშვი შობას“ – £100-იანი „წლის საუკეთესო საშობაო რეკლამა“

9 Dec 2019



უელსში, ოჯახის საკუთრებაში არსებულმა მაღაზიამ Hafod Hardware დაამტკიცა, რომ ადამიანებთან ემოციური კავშირის დასამყარებლად, აუცილებელი არაა, ბრენდებმა დიდი ბიუჯეტი გაიღონ.

„ამ რეკლამამ John Lewis-ს აჯობა“, „აბსოლუტურად მშვენიერია! ცრემლი მომერია, ღიმილიც მომგვარა. წლის საუკეთესო საშობაო რეკლამაა“, – წერენ მომხმარებლები სოციალურ ქსელში ნამუშევარზე, რომელზეც სულ რაღაც 100 ფუნტი დაიხარჯა.

რეკლამის სიუჟეტში, მთავარი პერსონაჟი 2 წლის ბავშვია, რომელიც იდეის ვიზუალური გამოხატულებაა, რომ ამ შობას ყველა ბავშვებად ვიქცეთ #BeAKidThisChristmas

ნამუშევარზე იმუშავა ჯოშ ჰოლდევეიმ.

განხილვა