in

კარანტინიც შეიძლება იყოს რომანტიკული – ბელგიური ჟურნალის პრინტ კამპანია

ვინ იფიქრებდა, რომ კარანტინიც შეიძლება აღმოჩნდეს რომანტიკული? მას შემდეგ, რაც ჩვენს ყოველდღიურ ლექსიკას Covid-19 შემოემატა მთელი მსოფლიო ერთმანეთს დისტანციურად ეკონტაქტება, ბელგიურმა ჟურნალმა Flair, გადაწყვიტა კარანტინი როგორმა გაეხალისებინა მისი მკითხველებისთვის. ასეთ, არც ისე მარტივ პერიოდში, ჟურნალი ემპათიის, სოლიდარობისა და ოპტიმისტური განწყობის შექმნას ცდილობს მოქალაქეებისთვის. რაკი, ერთმანეთთან ფიზიკური შეხება შეზღუდული გვაქვს, ჟურნალი, პრინტ კამპანიის საშუალებით, სიტყვებით შეხებას გვთავაზობს. კამპანიაზე სააგენტომ FamousGrey, Belgium იმუშავა.

უორჰოლის, ვან გოგის, მუნკის ნამუშევრები პანდემიისგან იტანჯებიან

“კამპა” ყოველი გაყიდული წვენიდან თანხის ნაწილს StopCoV ფონდში გადარიცხავს