ლუდი “Beats Senses”-ის ივენთი წყალქვეშ. ამ ფაქტის დამტკიცებას ბრენდი სარეკლამო სააგენტო “F/Nazca Saatchi & Saatchi”-თან ერთად შეეცადა და მუსიკალური რეკლამა გადაიღო.
რეკლამის სიუჟეტი წყალქვეშ ვითარდება, სადაც ივენთის მონაწილეები ზვიგენებს ასეირნებენ და მანათობელ კოსტუმებში გამოწყობილები ცეკვავენ.
კრეატორების თქმით, ერთწუთიანი რეკლამა სპეციალურ ბასეინში, 5 მეტრის სიღრმეში გადაიღეს. ვიდეო-რგოლის მონაწილეები პროფესიონალები და უბრალოდ ის ადამიანები არიან, რომლებსაც ჰაერის შეკავება დიდი ხნით შეეძლოთ.
რეკლამის კონცეფცია ლუდის ბოთლის ფერებიდან გამომდინარე გაჩნდა. ბოთლიც როგორც რეკლამა ლურჯ ფერებშია გადაწყვეტილი.
შეაფასეთ, ლუდის პირველი წყალქვეშა რეკლამა