in ,

პირველი კამპანია 158 წლის მანძილზე! – Guardian-ის ვიდეორგოლი

თუ დააკვირდებით, აშშ-ის სადაზღვევო რეკლამისა და მარკეტინგის სფეროში, იუმორს წამყვანი როლი უჭირავს. Guardian სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც ამერიკაში, 1860 წელს, გერმანელმა იურისტმა დააარსა ახალგაზრდა იმიგრანტების დასახმარებლად. 158 წლიანი მუშაობის შემდეგ, Guardian-მა განსხვავებული გზა აირჩია და ემოციური კინემატოგრაფიული ნამუშევარი წარმოადგინა, რომელიც რეალური ადამიანების ისტორიებს გვიყვება. საინტერესოა, რომ ეს კომპანიის არსებობის მანძილზე პირველი მნიშვნელოვანი საკომუნიკაციო კამპანიაა. ვიდეორგოლზე სააგენტო Omelet-მა იმუშავა.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PY9oWmCWd0E

„გასაუბრება – ეს არის რეპუტაციის მენეჯმენტის პროცესი ადამიანური რესურსების მართვაში“ – თიკა ქერაშვილის #აზრები

„ერთნაირები ყოველთვის ეძებენ და იზიდავენ ერთმანეთს“ – როგორ გახდა Glenfiddich მავერიკი?!