in

ლუდი „ნატახტრის“ ახალი გემო სახეზეა

ლუდი „ნატახტარი” 2021 წლის ლუდის სეზონს განსაკუთრებული ცვლილებებით შეხვდა

ძნელია დამალოთ, როცა რაღაც მოგწონთ – ამაზე თქვენი გამომეტყველება ბევრს საუბრობს. თუკი სახეზე კმაყოფილება შეგეტყოთ, ე.ი. დაუღალავმა შრომამ ნაყოფი გამოიღო. ლუდი „ნატახტრის“ ახალი გემოს ეფექტი სახეზეა – მათზე ჩვენი მიმიკები და ჟესტები საუბრობენ.

არომატული სვიითა და განსაკუთრებული ალაოთი მიღებული ახალი გემო ლუდს სირბილესა და ხავერდოვნებას ანიჭებს, წარმოების ახალი ტექნოლოგია – გახანგრძლივებული ფერმენტაცია კი დაბალანსებულ გემოს ქმნის და ლუდის დალევას უფრო სასიამოვნოს ხდის.

საინტერესოა, რომ ბოლო წლებში, „ნატახტარმა“ სამი სხვადასხვა ქვებრენდი წარადგინა – სრულიად განსხვავებული რეცეპტურითა და არომატებით. ბრენდი სიახლეების მუდმივ ძიებაშია, რაც ზოგჯერ „ვეფხისტყაოსნის“ ილუსტრაციებით გაფორმებული თუნუქის ქილების თუ განსხვავებული გემოს სახით გვხვდება, რითაც არაერთხელ დაიმსახურა მოწონება საერთაშორისო ასპარეზზე.

სწორედ, ბოლო წლების განმავლობაში განხორციელებული ინოვაციებისა და ექსპერიმენტების ლოგიკური გაგრძელებაა ლუდი „ნატახტრის” წარმოების ახალი ტექნოლოგიის – გახანგრძლივებული ფერმენტაციის დანერგვა, რომლის გამოყენებითაც მიღებულია „ნატახტრის” ახალი, ხავერდოვანი გემო განსაკუთრებული ალაოსა და არომატული სვიის საუკეთესო კომბინაციით. ხანგრძლივი კვლევის, ექსპერიმენტებისა და ინგრედიენტების შერჩევის შედეგად, „ნატახტარმა“ გემოს განსხვავებული ფორმირება შეძლო და ბაზარს წარუდგინა. კომპანიაში იმედოვნებენ, რომ გაწეული ძალისხმევის შედეგი ლუდის მოყვარულებს გულგრილს არ დატოვებს.

მსოფლიო სწრაფად იცვლება. ეს კარგად დავინახეთ ბოლო ერთი წლის განმავლობაში: შეიცვალა ჩვენი ცხოვრებისა და მუშაობის სტილი, ჩვენი აღქმა და გემოვნებაც იცვლება. ბრენდებმა უნდა აუბან ფეხი ამ ცვლილებებს და თუკი მნიშვნელოვანი ცვლილებების საჭიროება დგება, არ უნდა გავჩერდეთ და უნდა განვვითარდეთ. სწორედ ასე მივუდექით ბრენდ „ნატახტარს“ – ამბობს „ნატახტრის” მარკეტინგის მენეჯერი, ანა ქარჩავა.

ამ მნიშვნელოვანი ცვლილების გასაჟღერებლად „ნატახტარმა“ საკომუნიკაციო კამპანია წამოიწყო, რომელზეც კრეატიულმა სააგენტო „HOLMES&WATSON”-მა იმუშავა.

ასეთი ბრენდის ასეთი ცვლილებისთვის უბრალო კომუნიკაცია არამასშტაბურად მივიჩნიეთ დანატახტრისმარკეტინგის გუნდთან ერთად გადავწყვიტეთ რეალური ადამიანების რეალური ემოცია გაგვეგო ახალი გემოს შესახებ. ექსპერიმენტი ძალიან საინტერესო გამოვიდა. ჩვენ მოწვეულ მონაწილეებს პირველად გავასინჯეთ ლუდინატახტრისახალი გემო და მათ ემოციებს პროფესიონალებისა და პოლიგრაფის საშუალებით დავაკვირდით. შეუიარაღებელი თვალითაც გამოჩნდა მათ სახეზე, რომ ახალი გემო მოეწონათ,“ – აღნიშნავს  სააგენტო „HOLMES&WATSON”-ის წარმოამდგენელი გიორგი ქუცა რუხაძე

ამ საინტერესო ექსპერიმენტის ვიზუალური მხარე და რეჟისურა გიორგი პოპიაშვილს ეკუთვნის:

იდეის მოსმენისთანავე ჩემთვის საინტერესო გახდა, თუ როგორ ვაჩვენებდით მაყურებელს იმ შედეგს, რომელსაც გადასაღებ მოედანზე მივიღებდით. ვიფიქრე, აუცილებელი იყო, დეტალურად და აქცენტირებულად გვენახა მონაწილეთა მიმიკები, რადგან თითოეული მათგანი უნიკალურ ემოციას გადმოსცემდა“.

Credits:

Client: Natakhtari

Marketing Manager: Ana Karchava

Brand Manager: Guranda Nemsadze

Marketing Specialist: Ana Ramishvili

 

Agency: HOLMES&WATSON

Senior Copywriters: Giorgi Quca Rukhadze

Senior Account Manager: Kote Chatidi

Director: Giorgi Popiashvili

DoP: Goga Devdariani

Focus Puller: Irakli Duru Jgenti

Camera Assistant: Koba Phirtskhalava

Gaffer: Mikheil Saganelidze

Grip & Light: JAGA GRIP

Sound: Irakli Ivanishvili, Giorgi Gogoladze

First AD: Tekla Machavariani

Set Design: Zura Kikvadze, Sopo Gulisashvili

Set Decoration:Guja Sharvashidze, Levan Kikilashvili, Sulo Sturua

Costume Design: Keti Nadibaidze

Costume Assistant: Tamri Okhikiani

Casting Manager: Taso Okropiridze

Make-up: Salome Zakaraia, Nana Sulaqvelidze

Line Producer: Tekla Machavariani

Production Manager: Ketevan Lomsadze

 

[R]

როგორ ავაშენოთ ბედნიერი ორგანიზაცია, „კრაკენის“ გზა – თორნიკე ტურიაშვილი

დავით საყვარელიძე – #პირველისამსახური