in

დროში მოგზაურის ამბავი, როგორც საშობაო რეკლამა

BOG
BOG

ნეტავ რას შევცვლიდით, დროში მოგზაურობა რომ შეგვეძლოს და იმ მომავლის ნახვა, რომელიც მხოლოდ კონკრეტულ ნაბიჯებს მოჰყვება? ერთი მხრივ, დიდი პრივილეგია იქნებოდა, მაგრამ „გაურკვევლობის ჯადოსნურობას“ დავკარგავდით.

ჰოლანდიური ლატარიის კომპანიამ საშობაო ვიდეორგოლი სწორედ ამ ნარატივზე ააგო. მთავარი გმირი ანტიკვარიატის მაღაზიაში შედის, სადაც დროში მოგზაურობისთვის განკუთვნილ ნივთს გადააწყდება და ხედავს, როგორ იცვლება მისი ცხოვრება ათწლეულებიდან ათწლეულებამდე… ბოლოს კი არჩევანის გაკეთება უწევს: გოგონას გაჰყვეს, რომელიც მომავალში მისი მეუღლე უნდა გახდეს თუ გაფრენილ ბილეთს გაეკიდოს? ალბათ, დამკვეთი კომპანიიდან გამომდინარე, ბევრი ბილეთს აირჩევდა, მაგრამ ამ შემთხვევაში „სიყვარულმა გაიმარჯვა“. აქ იმაზეცაა მინიშნება, რომ იღბალი თავად გიპოვის და აუცილებელი არაა, ყველაფერს ერთიანად გავეკიდოთ…

Guerlain – გემოვნებისა და შემოქმედების ორსაუკუნოვანი ისტორია

„The Lesser Key პირველი ქართული „ჰორორ“ ვიდეოთამაშია, რომლის წარმატებით ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში ახალი ფურცელი დაიწერება“ – ზაზა კოშკაძე