19
Oct
2019

მომავალი ტექნოლოგიებშია – Saatchi & Saatchi-ის ახალი კამპანია

19 Oct 2019

Elit Electronics
Elit Electronics


ბრიტანული მულტინაციონალური სატელეკომუნიკაციო კომპანია BT 5 მილიონ ბავშვს ტექნოლოგიურ ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს აძლევს. ეს მათი ყველაზე მასშტაბური კამპანიაა, ბოლო 20 წლის განმავლობაში, რომელზეც სააგენტო Saatchi & Saatchi-ის ადგილობრივმა გუნდმა იმუშავა.

BT-ში ფიქრობენ, რომ ძალიან მნიშვნელოვანია ყველა მოზარდს ჰქონდეს ტექნოლოგიების მიმართულებით ცოდნა, უნარები და გამოცდილება. ეს მათ დაეხმარება, თავად შექმნან საკუთარი მომავალი. კამპანიის მთავარი გზავნილიც სწორედ ეს არის “The Future Is Ours To Make”.

 

განხილვა