in

ბიბლუსის საახალწლო რგოლი – ,,აჩუქე წიგნი”. 

ახალი წლის მოახლოებასთან ერთად აქტუალური ხდება საჩუქრის შერჩევასთან დაკავშირებული პრობლემა, ამ პერიოდში უამრავი ერთმანეთისგან განსხვავებული “ნივთი” ერთმანეთის კონკურენტი ხდება და ადამიანები ბევრს ფიქრობენ “რისი ჩუქება სჯობს?””რა ვაჩუქო და ა.შ. ბიბლუსში გადაწყვიტეს მომხმარებლებს საკუთარი თავი შეახსენონ და ახალი სარეკლამო რგოლიც მოამზადეს, რომლის მთავარი მესიჯია – “აჩუქე წიგნი”

2015 წლის გლობალური კრეატიული ტრენდები (ნაწილი I )

ბათუმის ბულვარი განახლებული კონცეფციით