30
Jul
2019

…და რა არის “ნიტრო” ყავა? – “სტარბაქსის” კამპანია

30 Jul 2019

Elit Electronics
Elit Electronics


სანამ ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში ზაფხულის სიცხეს ვებრძვით, მოთხოვნა ცივ ყავაზე სულ უფრო იმატებს. Starbucks-მა, ნიტრო ცივი ყავის პოპულარიზაციისთვის ვიდეორგოლების სერია გამოუშვა. კამპანიის მთავარი გმირია ამერიკული სამეცნიერო გადაცემების პოპულარული წამყვანი ბილ ნაი, რომლის თქმით, ნიტრო ყავა “ხელოვნებისა და მეცნიერების ნაზავია”. იმისათვის, რომ საზოგადოებისთვის კარგად აეხსნათ ამ მიგნების შინაარსი, ბილ ნაის ამ რამდენიმე ვიდეორგოლის გარდა, კამპანია სატელევიზიო, ონლაინ ვიდეო და ყოველდღიური პოდკასტების სახით გაშალეს. კამპანიის მიზანია, რომ “სტარბაქსის” ნიტრო ყავაზე მომხმარებელმა ეს ოთხი რამ იცოდეს: “სასმელი არის ბარხატივით რბილი; ტკბილია, მაგრამ დამატკბობლების გარეშე; ნაღების გამოთი, მაგრამ ნაღების გარეშე და აქვს WoW-ეფექტი. კამპანიაზე “სტარბაქსის” კრეატიულმა გუნდმა იმუშავა.

 

 

 

 

განხილვა