სოციალურ დისტანცირებას იძულებით შეჩვეული ბრაზილიელები ჩვეულ ყოველდღიურობაში დაბრუნებას მოუთმენლად ელიან. მათ ენატრებათ საყვარელ რესტორნებში წასვლა, ოჯახური შეკრებები და განსაკუთრებით, შუაღამის გასვლები, მეგობრებთან ერთად. სწორედ ამასთან დაკავშირებით, Burger King-მა გადაწყვიტა რესტორნებში შემჩნეული სახალისო მომენტები ერთ ვიდეორგოლში გაეერთიანებინა, სახელწოდებით Late Night Stores. ვიდეორგოლში ნაჩვენებია ამბები, რომლებიც რესტორანში შუაღამიდან დილის 5 საათამდე ვითარდებოდა ხოლმე, იმ დროს, როცა “ბურგერ კინგს” 70%-იანი ფასდაკლება ჰქონდა მენიუზე. კამპანიაზე სააგენტო David-მა იმუშავა.