in

ბრმა ტესტი და გერმანულ,ჩეხურ, ჰოლანდიურ ლუდში დაკარგული ნატახტარი

ლუდმა ნატახტარმა ჩაატარა ექსპერიმენტი, თუ რამდენად ამოიცნობდა ქართველი მომხმარებელი ლუდ ნატახტარს. სამი გამოგონილი ბრენდის დაგემოვნებისას მომხმარებელმა არ იცოდა, რომ სამივე ლუდი ნატახტარია. ექსპერიმენტის კრეატიული კონცეფცია და განხორციელება ციფრულ სააგენტო ლივინგსტონს ეკუთვნის

BOG

 

მომსახურების ხარისხის აღქმა ქართულ კომპანიებში

შენ ხარ ქალაქში ჰაერზე მეტი, ანუ ვინ დგას რეალურად ეკო-ჯარიმების უკან?