in

BMW-მ Google Maps ვირტუალურ შოურუმად აქცია

BOG
BOG

როგორც ჩანს, არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში კარგად აქვთ გაცნობიერებული მდგრადი ტრანსპორტის საჭიროება. ამაზე ელექტრო მანქანების შესყიდვებიც ზრდაც მოწმობს. თუმცა ისიც უნდა აღინიშნოს, რომ გადაწყვეტილების მიღებისას ერთ-ერთი მთავარი კომპონენტი დატენვის მომსახურების მიღებაა, რომელიც რაც უფრო ახლოა, მით უფრო პრაქტიკულს ხდის მიღებულ გადაწყვეტილებას.

BMW-მაც შეაბიჯა ფეხი ელექტრომანქანების ბაზარზე და იცოდა, რომ ადამიანებისთვის ელექტროსადგურების მდებარეობას დიდი მნიშვნელობა ჰქონდა. ამიტომ სტრატეგიული სვლა შემოგვთავაზეს — ელექტრომობილები 300-ზე მეტ სადგურზე გადაიღეს დუბაიში და სურათები Google Maps-ის შეფასებებში დაამატეს თითოეულ ლოკაციაზე. ეს იმას ნიშნავდა, რომ ყოველ ჯერზე როცა მომხმარებელი ახლომდებარე ელექტრო სადგურს აღმოაჩენდა, BMW-ს მოჰკრავდა თვალს.

ყველაფერი გენიალური რომ მარტივია, ზუსტად ამას შეგვახსენებენ. ამ ინიციატივის სისრულეში მოსაყვანად მხოლოდ 3 BMW და 1 სმარტფონი დასჭირდათ, რასაც მანქანის ინტერიერის 360-გრადუსიანი ხედიც დაამატეს და QR კოდებიც, რომლებიც მნახველს ტესტ დრაივის მოთხოვნის საშუალებას აძლევდა.

შედეგებიც შთამბეჭდავი გამოდგა — Google Maps-ში სურათებმა 2 მილიონი ორგანული ნახვა დააგროვა, ტესტ დრაივებმა 400%-იანი ზრდა განიცადა. მედია დაფარვამ კი 2.2 მილიონს მიაღწია. 

BMW-ის iJack (case study)-ის კამპანიაზე სარეკლამო სააგენტოებმა Serviceplan-მა და Serviceplan Middle East-მა იმუშავა. 

Le Creuset-მა პოკემონით შთაგონებული ჭურჭელი გამოუშვა

დაიბრუნე 40% Gemo Fest-ზე თიბისის ბარათით გადახდისას