in

აი, რატომ მივყავართ BMW-ს „ექსკურსიაზე“

რეჟისორი ნინა მერედიტი და მსახიობი ადრია არიონა BMW-ს ესპანური მემკვიდრეობის კამპანიაში მემკვიდრეობასა და წარმოდგენას შორის არსებულ კავშირს იკვლევენ… პროფესიონალური კამპანია, სახელწოდებით ექსკურსია, Rattling Stick-ის სარეკლამო სააგენტოს მიერ შეიქმნა და იგი მიზნად ისახავს, იმ ლათინო ამერიკელების წარმომადგენლობა გააძლიეროს, რომლებიც კინო ინდუსტრიაში მუშაობენ. შესაბამისად, ეს არსებული სტერეოტიპების მსხვრევასაც მოიცავს. 

აღსანიშნავია ისიც, რომ მსახიობი ნახევრად გვატემალელი და ნახევრად პუერტო-რიკოელია, რომელიც მექსიკაში გაიზარდა, ამიტომ იგი შთაგონებას ზღვის სანაპიროდან იღებს, როგორც ნაცნობი და კომფორტული ფონისგან, რომელიც მის აღზრდას სცემს პატივს. შესაბამისად, არ უნდა გაგვიკვირდეს ის ფაქტი, რომ ადრია თავის BMW-ს სწორედ სანაპიროზე წაყვანას სთხოვს. 

 

ქართული სტარტაპი, CNICK ტექნიკის გიგანტი მწარმოებლის შვილობილ ბრენდთან დაპარტნიორდა

როგორი იქნებოდა ლათინური ანბანი პიკასოს ან სხვა ხელოვანებს რომ დაეხატათ?