in ,

როგორ აქცია BMW-მ მიუნხენის ღირსშესანიშნაობა ელექტრომობილის ბატარეად?

BMW ყოველთვის იყო თავისი ქვეყნისთვის და ზოგადად, ავტომობილების ბაზრისთვის საამაყო და მნიშვნელოვანი სახელი, თუმცა გაძლიერებულმა კონკურენციამ ბრენდის პოზიციონირება საგრძნობლად დააზარალა. მიუხედავად ამისა, 2017 წელს, BMW-მ 100,000-მდე ელექტრომობილის წარმოება შეძლო და წელს კიდევ უფრო დიდი გეგმები აქვს. თავი მიზნებისა და საქმიანობის რეკლამირებისთვის BMW-მ, სააგენტო Jung von Matt-თან თანამშრომლობით, საკმაოდ მასშტაბური კამპანია განახორციელა.

 

სამუშაო, სადაც 2 დიპლომი და 10 წლიანი გამოცდილება აუცილებელი არ არის! – McDonald’s-ის პოსტერები

საქართველოს საჰაერო ნავიგაცია 25 წლისაა! – COPTER-ის ვიდეორგოლი “უხილავი პროფესიის ადამიანებზე”