in

BMW-ს შავ-თეთრი ლოგო ბრენდის ელიტარული მოდელებისთვის

ფრანკფურტის ყოველწლიურ International Motor Show-ზე BMW არა მხოლოდ განახლებული მოდელებით, არამედ ფერშეცვლილი ლოგოთიც კი წარსდგა. შოუზე, სადაც ყოველ წელს ავტომობილების მწარმოებელი კომპანიები თავიანთ სიახლეებს ფართო საზოგადოებას აცნობენ, BMW-მ X7 SUV, 8 სერიის Coupé, i8 და i8 Roadster ჰიბრიდის სპორტული ავტომობილები წარადგინა. სწორედ ამ ელიტარულ მოდელებზე გავრცელდა ექსკლუზიური ბრენდინგი. ლოგოს ფორმა უცვლელია, კომპანიამ მხოლოდ ფერები შეცვალა.

Amazon Kindle-ის 9 შესაძლებლობა, რომლის შესახებაც აქამდე არ იცოდით!

როგორი იყო პირველი დღე Ad Black Sea 2017-ზე!