in

საქართველოს ბანკის 5 პროექტი ევროპის ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული სარეკლამო ფესტივალის- ADCE Awards 2025-ის შორთლისტშია

საქართველოს ბანკმა პარტნიორ სააგენტოებთან ერთად კიდევ ერთი საერთაშორისო აღიარება მოიპოვა და ევროპის ერთ-ერთ ყველაზე პრესტიჟულ სარეკლამო ფესტივალის- Art Directors Club of Europe (ADCE) Awards 2025 – შორთლისტში მოხვდა. აღსანიშნავია, რომ  წელს ფესტივალზე საქართველომ 14 შორთლისტით რეკორდი დაამყარა და 24 ქვეყანას შორის მე-8 ადგილი დაიკავა.

BOG
BOG

შორთლისტის სია კი ასე გამოიყურება:

  1. Kupata’s Legacy –კატეგორია: ბრენდის გამოცდილება;
  2. Independence: First person experience | Supermarket – კატეგორია: ინტეგრირებული და ინოვაციური ბრენდული კამპანია;
  3. Blood Bank of Georgia | Windfor’s – კატეგორია: ინტეგრირებული და ინოვაციური ტექნოლოგიების საუკეთესო გამოყენება;
  4. Once You See It, You Can’t Unsee It | Windfor’s- კატეგორია: ინტეგრირებული და ინოვაციური ბრენდული კამპანია;
  5. Iveria – დამოუკიდებლობის დღისადმი მიძღვნილი გამოცემა – კატეგორია: გარე პრინტი/ბეჭდური რეკლამა.

ინფორმაციისთვის, ADCE-ის ჯილდოები მსოფლიოში ერთადერთი დაჯილდოების სისტემაა, რომელიც ევროპის საუკეთესო დიზაინისა და რეკლამის ჯილდოს მფლობელ ნამუშევრებს ერთ კონკურსში აერთიანებს.

ADCE-ის ჯილდოები ექსკლუზიურად მხოლოდ იმ საუკეთესო ნამუშევრებისთვისაა, რომლებმაც ეროვნული აღიარება მოიპოვეს, რაც უზრუნველყოფს მათ საერთაშორისო ცნობადობას და პოპულარიზაციას.

ADCE Awards-ის გამარჯვებულები 21 ნოემბერს ბარსელონაში გამოვლინდებიან.

სრული შორთლისტის ნახვა შეგიძლიათ  ბმულზე.

[პარტნიორის კონტენტი]

„სიყვარული საჩუქარია“ — ანა ტეილორ-ჯოი და Tiffany-ის სადღესასწაულო კამპანია

Tonino Lamborghini x FK Development – გლობალური თანამშრომლობა და საკოლექციო უძრავი ქონების შექმნა