„საქართველოს ბანკი“ საგანგებო მდგომარეობის პირობებშიც აგრძელებს მომხმარებლისთვის სერისების უწყვეტ რეჟიმში მიწოდებას. შეუფერხებლად იმუშავებს თვითმომსახურების ცენტრებში განთავსებული სწრაფი ჩარიცხვის აპარატები და ბანკომატები.
ასევე, გაძლიერებული რესურსით იმუშავებს ცხელი ხაზი. ბანკის მომხმარებელი შეძლებს, ისარგებლოს სერვისებით, როგორც ფიზიკურად, ისე დისტანციური არხებით.
„საქართველოს ბანკის“ ყველა ციფრულ პროდუქტსა თუ მომსახურებაზე ინფორმაციის მიღება მომხმარებელს შეუძლია შემდეგ ბმულზე: https://bankofgeorgia.ge/ka/about/remote-services
„საქართველოს ბანკი“ არსებულ გამოწვევებს მომზადებული ხვდება.
ერთად ყველაფერი შეგვიძლია
ერთად შესაძლებლობები უსაზღვროა
პარტნიორის კონტენტი