in

„საქართველოს ბანკი“ მომხმარებელს, საგანგებო მდგომარეობის პირობებშიც, უწყვეტ რეჟიმში მოემსახურება

„საქართველოს ბანკი“ საგანგებო მდგომარეობის პირობებშიც აგრძელებს მომხმარებლისთვის სერისების უწყვეტ რეჟიმში მიწოდებას. შეუფერხებლად იმუშავებს თვითმომსახურების ცენტრებში განთავსებული სწრაფი ჩარიცხვის აპარატები და ბანკომატები.

BOG
BOG

 

ასევე, გაძლიერებული რესურსით იმუშავებს ცხელი ხაზი. ბანკის მომხმარებელი შეძლებს, ისარგებლოს სერვისებით, როგორც ფიზიკურად, ისე დისტანციური არხებით.

„საქართველოს ბანკის“ ყველა ციფრულ პროდუქტსა თუ მომსახურებაზე ინფორმაციის მიღება მომხმარებელს შეუძლია შემდეგ ბმულზე: https://bankofgeorgia.ge/ka/about/remote-services

„საქართველოს ბანკი“ არსებულ გამოწვევებს მომზადებული ხვდება.

ერთად ყველაფერი შეგვიძლია
ერთად შესაძლებლობები უსაზღვროა

 

პარტნიორის კონტენტი 

#დარჩისახლში, მაგრამ #არგაშეშდე #ვიმოქმედოთ – „სინერჯი კაპიტალი“ COVID-19-ის წინააღმდეგ

თიბისი სრულ მზადყოფნაშია, საგანგებო მდგომარეობისას, მომხმარებელს შეუფერხებლად მიაწოდოს სერვისები