in

ყველაზე პრიმიტიული ქმარი

სამსუნგის ახალმა რეკლამამ 10 დღეში 10 000 000 მნახველი და ათასობით ნეგატიური კომენტარი დააგროვა.  სკანდალური და სექსისტური რეკლამის სიუჟეტი, პირველყოფილი ქცევების, პრიმიტიულ კაცზეა, რომელიც ტელევიზორს უყურებს.

ცოლი ტელევიზორს Evolution Kit-ს უყენებს და ტელევიზორი Smart TV-ი ხდება, თვალებს ხუჭავს და წარმოიდგენს, რომ მის ქმარსაც შეიძლება Evolution Kit-ი ჩაუყენდეს და იდეალური ქმარი გახდეს.

ამ რეკლამის გამო ბევრმა კაცმა ბოიკოტი გამოუცხადა სამსუნგს და რეკლამა შეურაცმყოფელად ჩათვალა. ამის მიუხედავად სამსუნგს არავინ მოსთხოვა რეკლამის წაშლა.

 

გაგვიზიარეთ თქვენი შთაბეჭდილებები

http://youtu.be/u9HMhSvnbmk

მარკეტერის ექსკლუზიური ინტერვიუ პრინცესა დიანას პირად თანაშემწესთან

გააგზავნე კოცნა დედამიწის გარშემო Burberry და Google–ის საშუალებით