სამსუნგის ახალმა რეკლამამ 10 დღეში 10 000 000 მნახველი და ათასობით ნეგატიური კომენტარი დააგროვა. სკანდალური და სექსისტური რეკლამის სიუჟეტი, პირველყოფილი ქცევების, პრიმიტიულ კაცზეა, რომელიც ტელევიზორს უყურებს.
ცოლი ტელევიზორს Evolution Kit-ს უყენებს და ტელევიზორი Smart TV-ი ხდება, თვალებს ხუჭავს და წარმოიდგენს, რომ მის ქმარსაც შეიძლება Evolution Kit-ი ჩაუყენდეს და იდეალური ქმარი გახდეს.
ამ რეკლამის გამო ბევრმა კაცმა ბოიკოტი გამოუცხადა სამსუნგს და რეკლამა შეურაცმყოფელად ჩათვალა. ამის მიუხედავად სამსუნგს არავინ მოსთხოვა რეკლამის წაშლა.
გაგვიზიარეთ თქვენი შთაბეჭდილებები
http://youtu.be/u9HMhSvnbmk