in

“ჩაერთე თამაშში!” – Booking.com–მა მოგზაურობას ახალი მნიშვნელობა შესძინა

2016 წელი სპორტული  ჩემპიონატებით და აქტივობებითაა გადატვირთული, ახალ რეკლამაში, რომელიც  სააგენტო W+K–მ  Booking.com-ისთვის შექმნა, სწორედ ამ მნიშვნელოვან ფაქტზეა გამახვილებული ყურადღება. 

დღეს, სადმე წასვლა ან ღირსშესანიშნავი ადგილების დათვალიერება საკმარისი აღარ არის. Booking.com–ი გთავაზობთ, იგრძნოთ თავი სპორტული აქტივობის ეპიცენტრში. ონლაინ რეჟიმში სასტუმროს დაჯავშვნა მოგზაურობის დაგეგმვას გაგიმარტივებთ. შესაძლოა, ცნობილი ადამიანების გვერდითაც აღმოჩნდეთ, რა იცით, იქნებ ცნობილ ფეხბურთელთან სელფის გადაღების შანსიც ჩაგივარდეთ ხელში?! ასეთ მომენტში ძნელია გაუძლოთ ცდუნებას. სარეკლამო რგოლი ნამდვილად გააღვივებთ სურვილს იმოგზაუროთ და თან შეიქმნათ ორიგინალური მოგონება.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=51&v=5uGZQa29k3o

ციფრულმა მარკეტინგმა რა ჰქმნა! Pasha Bank-ის ქეისი

როგორ დააჩქარეს ფრანგმა მომხმარებლებმა KFC–ის ახალი რესტორნის გახსნა?! – ახალი მარკეტინგული მიდგომა