in

ისეთი სათვალე რომ გქონდეთ, რომელიც ყველას საშობაო სურვილს გაჩვენებთ…

Boots ბრიტანული სააფთიაქო და სილამაზის ინდუსტრიის ქსელია, რომელმაც წელს საშობაო სეზონთან დაკავშირებით ოპტიმისტური მიდგომა გამოიჩინა. კომპანიის ახალი ვიდეორგოლის სიუჟეტი ასე იწყება: მსახიობი ლიდია უესტი სავსებით ნორმალური ავტობუსით მგზავრობისას, მოოქრულ სათვალეს აღმოაჩენს, რომელიც დიდ საიდუმლოს მალავს — ყველაფერი, რასაც ამ სათვალით შეხედავთ, საშობაო სურვილებით ივსება.

როგორც კი ლიდია სათვალეს იკეთებს, გარშემომყოფებს საშობაო სვიტერებში ჩაცმულს ხედავს, ტაქსი კი ლიმუზინად გადაიქცევა. მაგრამ საქმე მხოლოდ სადღესასწაულო ბრწყინვალებას არ ეხება — სათვალე რეალურად ავლენს ყველას შინაგან სურვილს…

რეკლამა შობის დილით მთავრდება, როცა ყველა იმას იღებს, რაზეც ოცნებობდა. ასევე, აქვე დიდ მინიშნებას წააწყდებით, ვის ეკუთვნოდა სათვალეები რეალურად.

ავტოინდუსტრიაში ინოვაციური აპლიკაციისთვის CARTUNE-მა Startup Drive-ის 100 000-ლარიანი გრანტი მოიპოვა

Film Collectiv – ვიდეო ბრენდად ქცეული იდენტობა