3
Oct
2019

„ბორჯომი“ ლიეტუვას ბაზარზე ლიდერი ბრენდის პოზიციას იკავებს

3 Oct 2019

საერთაშორისო კვლევითი კომპანია Nielsen-ის 2019 წლის, იანვარი-ივლისის მონაცემების მიხედვით,  ქართული მინერალური წყალი „ბორჯომი“, ბალტიისპირეთში ლიდერის პოზიციას კვლავ ინარჩუნებს და ლატვიისა და ესტონეთის შემდეგ, ახლა უკვე ლიეტუვაში მინერალური წყლების ბაზრის ლიდერი ბრენდი ხდება.

 

ქართული მინერალური წყალი კონკურენციას უწევს ადგილობრივი წარმოების მინერალური წყლების ისეთ ბრენდებს, როგორიცაა: Neptunas, Akvile, Vytautas.

„მოხარულები ვართ ასეთი წარმატებით და ძალიან ვამაყობთ, რომ IDS BORJOMI EUROPE-ის გუნდის 10 წლიანმა თანმიმდევრულმა და თავდაუზოგავმა შრომამ, ასეთი შედეგი მოგვიტანა. „ბორჯომი“ ბაზრის ლიდერი გახდა, აღსანიშნავია, რომ ბალტიისპირეთის სამივე ქვეყანაში „ბორჯომი“ მნიშვნელოვან პოზიციებზეა და საყვარელი ბრენდის სტატუსს ინარჩუნებს“ – აცხადებს კომპანია IDS BORJOMI EUROPE-ის გენერალური დირექტორი, აუშრა ნასევიჩენა.

ქართული მინერალური წყალი, ბალტიისპირეთის ქვეყნებში მრავალი წელია, ექსპორტზე გადის. ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენლობა, კომპანია IDS BORJOMI EUROPE 2008 წელს დაფუძნდა და საქმიანობა ლიეტუვაში, ლატვიასა და ესტონეთში დაიწყო. დღეის მდგომარეობით, ლიეტუვაში „ბორჯომს“ მინერალური წყლების ბაზრის 17.5%-იანი წილი უკავია, ლატვიაში – 16%, ხოლო ესტონეთში – 17,7%.

აღსანიშნავია, რომ  ბაზრის ლიდერობასთან ერთად, „ბორჯომი“ ლიეტუვასა და ლატვიაში საყვარელი ბრენდიცაა, ბალტიისპირეთის ქვეყნებში ჩატარებული მრავალი კვლევის თანახმად, „ბორჯომი“ იმპორტირებული ბრენდების სეგმენტში მომხმარებლის საყვარელი წყლის სტატუსს უცვლელად, უკვე წლებია, ინარჩუნებს.

[R]

განხილვა