სარეკლამო ინდუსტრიაში ხელოვნური ინტელექტის განვითარებამ ახალი რეალობა შექმნა – ბაზარი გაჯერდა AI ტექნოლოგიებზე დაფუძნებული სარეკლამო ინსტრუმენტებით, რომლებიც ერთმანეთს მომხმარებლის ყურადღების მოსაპოვებლად ეჯიბრებიან. ამ კონკურენტულ გარემოში წარმატების მისაღწევად აუცილებელია არა მხოლოდ ხარისხიანი პროდუქტი, არამედ გამართული ბრენდინგიც.
საერთაშორისო ბრენდინგ სააგენტო Lexicon Branding-ის დამფუძნებელმა და პრეზიდენტმა დევიდ პლასეკმა, რომელსაც ისეთი წარმატებული ბრენდების შექმნა უკავშირდება, როგორებიცაა BlackBerry და Sonos, AI პროდუქტების ბრენდინგის შესახებ საინტერესო მოსაზრებები გააჟღერა. მისი თქმით, ამ მიმართულებით მოთხოვნა იმდენად გაზრდილია, რომ ყოველკვირეულად იღებენ მოწვევებს კომპანიებისგან, რომლებსაც ხელოვნურ ინტელექტთან დაკავშირებული პროდუქტებისა თუ სერვისების ბრენდინგში სჭირდებათ დახმარება.
ახალი ხელოვნური ინტელექტის პროდუქტის ან ბიზნესის დასახელებისას, კომპანიებმა უნდა წარმოაჩინონ ტექნოლოგიის კომპლექსურობა, თანაც შეინარჩუნონ მისი ადამიანური მხარე, აღნიშნა პლასეკმა. გასული წლის განმავლობაში, Lexicon-მა ჩაატარა კვლევის ორი ეტაპი, რათა დაედგინა, რა განაპირობებს ეფექტურ ხელოვნური ინტელექტის ბრენდინგს და რისი ნახვა სურთ მომხმარებლებსა და დეველოპერებს მათ მიერ გამოყენებულ ინსტრუმენტებში. მაგალითად, Lexicon-მა აღმოაჩინა, რომ ხელოვნური ინტელექტის პროდუქტის უბრალოდ ასისტენტად წარმოჩენა არ არის საკმარისი მომხმარებელთა ინტერესის მოსაპოვებლად. საუბრის განმავლობაში პლასეკი აღწერს სხვადასხვა ბრენდინგის კრიტერიუმებს და განიხილავს, როგორ განვითარდა და კვლავაც ვითარდება ხელოვნური ინტელექტი საზოგადოების თვალში – ეს მნიშვნელოვანი მოსაზრებაა, რადგან ტექნოლოგიის ახალი ფორმები, როგორიცაა ხელოვნური ინტელექტის აგენტები, ჩნდება და აყალიბებს სწორედ იმ აღქმებს, რომლებსაც კომპანიები უნდა შეესაბამებოდნენ.
საყურადღებოა პლასეკის დაკვირვება იმის შესახებ, თუ როგორ იცვლება საზოგადოების დამოკიდებულება ხელოვნური ინტელექტის მიმართ. ეს ცვლილება პირდაპირ აისახება იმაზე, თუ რა მოლოდინები აქვთ მომხმარებლებს AI პროდუქტების მიმართ და როგორ უნდა უპასუხონ ამ მოლოდინებს კომპანიებმა.
ბაზრისთვის განსაკუთრებით აქტუალურია პლასეკის მოსაზრებები ისეთ პრაქტიკულ საკითხებზე, როგორებიცაა “AI-powered” ეტიკეტის გამოყენება ან GPT-ს სახელის გამოყენების მართებულობა OpenAI-სთან პარტნიორობის გარეშე. ეს საკითხები განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია იმ კომპანიებისთვის, რომლებიც AI პროდუქტების განვითარებას გეგმავენ ან უკვე მუშაობენ ამ მიმართულებით.
წყარო: adage