in

ღვინისა და ქართველი ადამიანის 8000 წლიანი კავშირი ვიზუალურად – branding.ge „მარადისთვის“

ბრენდ სტრატეგიულმა სააგენტო branding.ge-მ ღვინის კომპანია „ბესინის“ საექსპორტო ღვინო „დალიეს“ შემდეგ, ამავე კომპანიის, ასევე, საექსპორტო ბრენდ „მარადის“ სახელწოდებასა და შეფუთვაზე იმუშავა და ვიზუალურად გამოხატა 8000 წლიანი თანაარსებობის ისტორია.

BOG
BOG

„ღვინო ქართული ისტორიის განუყოფელი ნაწილია – შესაბამისად, ვაზსა და ღვინოს ოდითგანვე განსაკუთრებული ადგილი ეჭირა ქართველი ადამიანის ცხოვრებაში. ბრენდის სახელწოდებასა და შეფუთვის დიზაინში ვაზისა და ქართველი ადამიანის 8000 წლიანი კავშირი და მარადიული თანაარსებობა ილუსტრირებული რთველის განსხვავებული სცენებითაა გამოხატული“, – branding.ge

Credits:
Agency: branding.ge
Client: BESINI
Project manager: Tata Gordeladze
Art Director: Maka Chichinadze
Designer: Théo Valieva
Visual Identity Projects Supervisor: Keti Chubinidze

Disney-ის პერსონაჟები ცნობილ სახეებთან ერთად – ფოტოკოლაჟი

როგორია “ქართული აფრიკა”? – მოლაშქრეთა კლუბ “იეტის” ვიდეორგოლი