ბრენდ სტრატეგიულმა სააგენტო branding.ge-მ ღვინის კომპანია „ბესინის“ საექსპორტო ღვინო „დალიეს“ შემდეგ, ამავე კომპანიის, ასევე, საექსპორტო ბრენდ „მარადის“ სახელწოდებასა და შეფუთვაზე იმუშავა და ვიზუალურად გამოხატა 8000 წლიანი თანაარსებობის ისტორია.
„ღვინო ქართული ისტორიის განუყოფელი ნაწილია – შესაბამისად, ვაზსა და ღვინოს ოდითგანვე განსაკუთრებული ადგილი ეჭირა ქართველი ადამიანის ცხოვრებაში. ბრენდის სახელწოდებასა და შეფუთვის დიზაინში ვაზისა და ქართველი ადამიანის 8000 წლიანი კავშირი და მარადიული თანაარსებობა ილუსტრირებული რთველის განსხვავებული სცენებითაა გამოხატული“, – branding.ge.
Credits:
Agency: branding.ge
Client: BESINI
Project manager: Tata Gordeladze
Art Director: Maka Chichinadze
Designer: Théo Valieva
Visual Identity Projects Supervisor: Keti Chubinidze