26
იან
2017

ბრენდის ძალა- ქართული ბრენდების მინიმალისტური ლოგოები #Meki

26 იან 2017

მარკეტერი წარმოგიდგენთ მექი გიორგაძის პროექტს სახელწოდებით “ბრენდის ძალა”.

BOG PLUS

“ამ პროექტში თავმოყრილია მინიმალისტური ლოგოები, რომლებშიც ხაზგასმულია ბრენდის ვიზუალური მხარე. პროექტის მიზანია, რაც შეიძლება მარტივად, ხაზებით და წერტილებით, გადმომეცა საქართველოში არსებული ბრენდები. ბრენდის ძალა – არის ის თუ რამდენად ცნობილია სავაჭრო ნიშანი მომხარებლისთვის. პროექტში მთლიანი დატვირთვა გადადის ბრენდის ფერზე და იმ კონტურებზე, რომლითაც ადამიანი აღიქვამს მას, შედეგად ძლიერი ბრენდის ამოცნობა შესაძლებელია სახენაცვალ და დაუსრულებელი ფორმითაც კი.”

ალტაოქეი

ნაბეღლავი

უნიქარდი

მაგთი

ნიკორა

თიბისი

იკანო

PSP

M2

სარაჯიშვილი

კავკასუს ონლაინი

სილქნეტი

ბადაგონი

ავერსი

საქართველოს ბანკი

გუდვილი

სმარტი

ჯიპისი

გურიელი

2ნაბიჯი

ჯეოსელი

ბორჯომი

მეტრომარტი

განხილვა