in

კონკურენტი ბრენდები შეცვლილი ლოგოებით

რუმინელმა დიზაინერმა სტეფან ასაფტიმ უჩვეულო ექსპერიმენტი “The Greatest Brandversations”-ი განახორციელა.

პროექტის ავტორის განმარტებით, ექსპერიმენტი ბრენდებს შორის “ვიზუალურ დიალოგს” და სიმბიოზის შექმნას ემსახურებოდა. დიზაინერმა ცნობილი ბრენდების სიმბოლოები ერთმანეთში აურია. ბრენდების სლოგანები უცვლელი დარჩა სამაგიეროდ ნაცნობი ლოგოები მომხმარებლისთვის უჩვეულო სლოგანით წარსდგნენ.

5Nw5RHP6_m abp6ackb_m vefMby2q_m Xd1CzFQT_m

Georgia To See – ინგლისურენოვანი ჟურნალი და გზამკვლევი ტურისტებისთვის

პირველი ხელოვნური ინტელექტის მქონე ბილბორდი