სიახლის ადგილი ცხოვრების ნებისმიერ ეტაპზე მოიძებნება, მაშინაც კი, როდესაც ერთი შეხედვით, უკვე ყველაფერი გამოვლილია. თანაც, თუ ეს სიახლე ისეთი სასიამოვნო და გემრიელია, როგორიც Coca-Cola-ს Zero, ასაკს მნიშვნელობა საერთოდ ეკარგება. კომპანიამ, სულ ახლახან, ძალიან სახალისო სარეკლამო ვიდეორგოლი გამოუშვა, რომლის მომზადებაშიც მას სააგენტო McCann-ი დაეხმარა. ვიდეოს მთავარი გმირი მოხუცი ბაბუა, რომელიც პირველად გასინჯავს გემრიელ გაზიან სასმელს და ახალ, ემოციებით, მოულოდნელობებით სავსე ცხოვრებას აღმოაჩენს.