in

„მკერდის კიბოს ანბანი“ — კრეატიულმა სააგენტომ თემატური შრიფტი შექმნა

სარძევე ჯირკვლის კიბოს შესახებ ცნობიერების ამაღლების ეროვნულ თვესთან დაკავშირებით, რომელიც ყოველწლიურად ოქტომბერშია, ნიდერლანდებში დაფუძნებულმა ფონდმა „მკერდის კიბოს ანბანი“ შეიმუშავა. ეს არის კამპანია, რომელიც თემატურ შრიფტთან ერთად ვიდეორგოლსაც მოიცავს — თითოეული ილუსტრაცია კონკრეტულ პათოლოგიაზე მიუთითებს, რომელიც საყურადღებოა.

BOG
BOG

უშუალოდ ამ შრიფტზე ამსტერდამის კრეატიულმა სააგენტო TBWA\Neboko-მ იმუშავა. „კვლევისას აღმოვაჩინეთ, რამდენად ცოტა ადამიანმა იცის მკერდის კინოს სიმპტომების შესახებ. ამიტომაც გადავწყვიტეთ, ვიზუალური ანბანი შეგვექმნა, რომელიც ერთგვარ გამაფრთხილებელ ნიშნად იქცეოდა“, — აღნიშნავენ სააგენტოში.

როგორ ვაქციოთ სამსახური უფრო ღირებულად

რატომ ვფიქრობთ ბევრს კარიერასა და წარმატებაზე?