in

როგორ ააქტიურებენ ბრენდები მილენიალებსა და ზეტ თაობას Tik-Tok-ზე?

მიუხედავად იმისა, რომ TikTok ფართოდ განიხილება როგორც ზეტ თაობის პლატფორმა, ვიდეო გაზიარების აპლიკაცია ასევე ამაყობს მილენიალ მომხმარებელთა დიდი რაოდენობით. მხოლოდ აშშ-ში 100 მილიონზე მეტი აქტიური მომხმარებელით, TikTok-ის გლობალური აუდიტორიის 32% 25-დან 34 წლამდე ასაკისაა.

ახალგაზრდების ეს დიდი და მრავალფეროვანი ჯგუფი ქმნის მნიშვნელოვან შესაძლებლობას რეკლამის განმთავსებლებისთვის, რომ მიაღწიონ კრიტიკულ აუდიტორიას მასშტაბურად მზარდ პლატფორმაზე. ბრენდებს, რომლებიც თანამშრომლობენ ამ დემოგრაფიულ ჯგუფებთან TikTok-ის საშუალებით, ექნებათ უფრო მეტი შანსი, უზრუნველყონ თავიანთი გაყიდვები, ვიდრე იმ ბრენდებს, რომლებიც ეყრდნობიან ტრადიციულ მარკეტინგულ ტაქტიკას.

TikTok სთავაზობს ბრენდებს წვდომას აუდიტორიაზე, რომელიც განსაკუთრებით მგრძნობიარეა მიზნობრივი რეკლამის მიმართ, რაც სოციალურ პლატფორმას მარკეტინგის ერთ-ერთ ყველაზე ღირებულ აქტივად აქცევს. რამდენადაც ბრენდები ინვესტირებას ახდენენ პლატფორმაზე კამპანიებში, ისინი ავლენენ შეხედულებებს იმის შესახებ, თუ როგორ ჯდება Gen Z-სა და მილენიალთა დემოგრაფია უფრო ფართო სოციალურ ლანდშაფტში, რა გავლენას ახდენს მათი გადაწყვეტილების მიღებაზე, როდესაც საქმე ეხება ყურადღების მიპყრობას და როგორია წარმატება პლატფორმის მომხმარებლებისთვის.

Gen Z და მილენიელთა სოციალური მედიის ტენდენციები

TikTok-ის აღზევება ცვლის ადამიანების სოციალური მედიის გამოყენების გზებს. კითხვაზე, რომელ სოციალურ პლატფორმებს იყენებენ ისინი ყველაზე მეტად, Gen Z-ის 41.4%-მა თქვა, რომ TikTok იკავებს მათი დროის უმეტეს ნაწილს. მიუხედავად იმისა, რომ მილენიალები ჯერ კიდევ ცოტათი მიდრეკილნი არიან Facebook-ისა და Instagram-ისკენ, TikTok-ზე ჯერ კიდევ არის ამ ჯგუფის საკმაოდ დიდი აუდიტორია. ამის საპასუხოდ, ბევრი სოციალური პლატფორმა აღნიშნავს ამ დემოგრაფიულ ჯგუფებში პოპულარობის მზარდი პოპულარობის მიმზიდველ, მოკლე ფორმის კონტენტის უპირატესობას.

TikTok-ის მომხმარებელთა ბაზის ზრდამ წაახალისა ინსტაგრამი და ფეისბუკი, გამოექვეყნებინათ საკუთარი მოკლე ფორმის ვიდეო ფუნქციები, მაგალითად, Reels-ები და ეს ნაბიჯი შესაძლოა ეფექტური იყოს. ბოლო კვლევამ აჩვენა, რომ Gen Z-ის სოციალური მედიის მომხმარებელთა 40% უპირატესობას ანიჭებს Reels, Stories ან TikTok ვიდეოებს სოციალურ მედიაში ბრენდის რეკლამების ნახვისას, რაც ავლენს ამ დემოგრაფიის უპირატესობას მოკლე ფორმის კონტენტის შექმნასა და გამოყენებაზე, მიუხედავად სოციალური პლატფორმისა. მოხერხებულ ბრენდებს შეუძლიათ, გააძლიერონ Gen Z-ის ჩართულობა მსგავსი ვიდეო რეკლამის გამოქვეყნებით თითოეულ პლატფორმაზე.

TikTok აუდიტორიის გადაწყვეტილების მიღების გაგება

სხვა სოციალური მედიის პლატფორმების მსგავსი შეთავაზებების მიუხედავად, Gen Z-ის 40% და ათასწლეულის მომხმარებელთა 32% მიიჩნევს, რომ რეკლამები TikTok-ზე არის ყველაზე კრეატიული და ავთენტური. პლატფორმას გაუჩნდა ძალა ბრნედის ცნიბადობის ჩამოყალიბებაში და შეუძლია, გავლენა მოახდინოს შესყიდვის გადაწყვეტილებებზე. გარდა მათი თანმიმდევრულობისა და დროულობისა, ახალგაზრდა აუდიტორია უპირატესობას ანიჭებს TikTok-ის რეკლამებს მოკლე დროში შთაბეჭდილების მოხდენის უნარის გამო. 

ბრენდირებული ჰეშთეგის გამოწვევები ასევე ხელს უწყობს აუდიტორიის მოზიდვას ბრენდის კამპანიებში მომხმარებლების მონაწილეობით. Nissan Australia-მ გამოიყენა ეს ტაქტიკა, როდესაც ცდილობდა ცნობადობის ამაღლებას თავისი ახალი მანქანის, JUKE-ის შესახებ, აწვდიდა მომხმარებლებს მუსიკას კონკურსისთვის და სთხოვდა მათ, რომ გაეხმოვანებინათ მანქანის რეკლამა.

საუკეთესო სოციალური მედიის სტრატეგიები Gen Z-ისა და მილენიელთა აუდიტორიისთვის

TikTok-ზე სხვა ბრენდების წარმატებამ შეიძლება მოგაწოდოთ ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა გადააქციოთ Gen Z და მილენიუმის აუდიტორია გადამხდელ მომხმარებლებად და დაამყაროთ ბრენდის ლოიალობა. დანკინის პარტნიორობამ TikTok-ის თინეიჯერ სუპერვარსკვლავ ჩარლი დ’ამელიოსთან, პლატფორმა შტურმით აიტაცა. ყავის ბრენდმა დაამატა D’Amelio-ს ხელმოწერილი ყავის შეკვეთა მენიუში და დაარქვა მას “The Charli”. გაშვებისა და პარტნიორობის გამოცხადების შემდეგ, ცივი პროდუქციის გაყიდვები გაიზარდა 45%-ით, ხოლო აპლიკაციების ჩამოტვირთვა 57%-ით გაიზარდა.

მიუხედავად იმისა, რომ პლატფორმის სარეკლამო შინაარსის დიდი ნაწილი ფოკუსირებულია ინფორმირებულობაზე და არა პროდუქტის ან სერვისის ინფორმაციაზე, კვლევამ აჩვენა, რომ ბევრი მომხმარებელი იკვლევს პროდუქტებს TikTok რეკლამის ნახვის შემდეგ. ეს აქცევს TikTok-ს მძლავრ პლატფორმად მომხმარებელთა მიღწევისა და მომხმარებლის ინტერესების გასაგებად.

NASA მარსის ნიმუშებს დედამიწაზე ჩამოიტანს

Artemis 1-ის ფარგლებში ღრმა კოსმოსში მიკროორგანიზმებს გაგზავნიან