14
Oct
2012

ბრენდების ბრძოლა (ნაწილი 2)

14 Oct 2012

Elit Electronics


Nissan vs Audi და Porsche

ბრიტანეთში ავტოკომპანია Nissan –მა პროვოკაციული სარეკლამო კამპანია წამოიწყო  «How to beat the Germans» “როგორ დავამარცხოთ გერმანელები”. ლონდონის ქუჩებში დადიოდა Audi TT-S წარწერით ” უფრო ნელი, უფრო ძვირი და არც ისე ძლიერი როგორიც Nissan 370Z–ია”.  მალევე გამოჩნდა Porsche Cayman რომელზეც ეწერა ” ვოცნებობ ვიყო ისეთი, როგორიც Nissan 370Z”-ია

 

Samsung vs Apple

სამსუნგმა ძალიან მოხერხებულად გამოიყენა ყველასთვის კარგად ნაცნობი სკანდალი Apple–თან. (პრობლემა იყო სიგნალის მიღებასთან დაკავშირებით) სამსუნგმა ყველა iPhone 4-ის მფლობელს, რომლებიც ტელეფონის მუშაობასთან დაკავშირებით ტვიტერში უკმაყოფილებას გამოთქვამდნენ   გაუგზავნა თავისი ახალი Galaxy S .  სარეკლკამო ბანერმაც არ დააყოვნა  ( სიტყვა Hello–ში ასო  L სიგნალის ემბლემითაა ჩანაცვლებული)

 

________________________________________________________________

სერიიდან “You know what I mean”

Bentley

 

ამ შემთქვევაში სიტყვები ზედმეტა…

Bentley: Chairman, Bentley, Печатная реклама

 

BMW vs Mercedes

წარწერა “Mercedes–საც შეუძლია მოიტანოს ტარების სიამოვნება”

BMW თავს დაესხა Jaguar–ს

 

 

განხილვა

Leave a Reply

Your email address will not be published.