in ,

ბრენდების ბრძოლა (ნაწილი 2)

Nissan vs Audi და Porsche

ბრიტანეთში ავტოკომპანია Nissan –მა პროვოკაციული სარეკლამო კამპანია წამოიწყო  «How to beat the Germans» “როგორ დავამარცხოთ გერმანელები”. ლონდონის ქუჩებში დადიოდა Audi TT-S წარწერით ” უფრო ნელი, უფრო ძვირი და არც ისე ძლიერი როგორიც Nissan 370Z–ია”.  მალევე გამოჩნდა Porsche Cayman რომელზეც ეწერა ” ვოცნებობ ვიყო ისეთი, როგორიც Nissan 370Z”-ია

 

Samsung vs Apple

სამსუნგმა ძალიან მოხერხებულად გამოიყენა ყველასთვის კარგად ნაცნობი სკანდალი Apple–თან. (პრობლემა იყო სიგნალის მიღებასთან დაკავშირებით) სამსუნგმა ყველა iPhone 4-ის მფლობელს, რომლებიც ტელეფონის მუშაობასთან დაკავშირებით ტვიტერში უკმაყოფილებას გამოთქვამდნენ   გაუგზავნა თავისი ახალი Galaxy S .  სარეკლკამო ბანერმაც არ დააყოვნა  ( სიტყვა Hello–ში ასო  L სიგნალის ემბლემითაა ჩანაცვლებული)

 

________________________________________________________________

სერიიდან “You know what I mean”

Bentley

 

ამ შემთქვევაში სიტყვები ზედმეტა…

Bentley: Chairman, Bentley, Печатная реклама

 

BMW vs Mercedes

წარწერა “Mercedes–საც შეუძლია მოიტანოს ტარების სიამოვნება”

BMW თავს დაესხა Jaguar–ს

 

Martin Lindstrom – Buy-ology

გოგი, Keep calm and carry on!