Nissan vs Audi და Porsche
ბრიტანეთში ავტოკომპანია Nissan –მა პროვოკაციული სარეკლამო კამპანია წამოიწყო «How to beat the Germans» “როგორ დავამარცხოთ გერმანელები”. ლონდონის ქუჩებში დადიოდა Audi TT-S წარწერით ” უფრო ნელი, უფრო ძვირი და არც ისე ძლიერი როგორიც Nissan 370Z–ია”. მალევე გამოჩნდა Porsche Cayman რომელზეც ეწერა ” ვოცნებობ ვიყო ისეთი, როგორიც Nissan 370Z”-ია
Samsung vs Apple
სამსუნგმა ძალიან მოხერხებულად გამოიყენა ყველასთვის კარგად ნაცნობი სკანდალი Apple–თან. (პრობლემა იყო სიგნალის მიღებასთან დაკავშირებით) სამსუნგმა ყველა iPhone 4-ის მფლობელს, რომლებიც ტელეფონის მუშაობასთან დაკავშირებით ტვიტერში უკმაყოფილებას გამოთქვამდნენ გაუგზავნა თავისი ახალი Galaxy S . სარეკლკამო ბანერმაც არ დააყოვნა ( სიტყვა Hello–ში ასო L სიგნალის ემბლემითაა ჩანაცვლებული)
________________________________________________________________
სერიიდან “You know what I mean”
Bentley
ამ შემთქვევაში სიტყვები ზედმეტა…
BMW vs Mercedes
წარწერა “Mercedes–საც შეუძლია მოიტანოს ტარების სიამოვნება”
BMW თავს დაესხა Jaguar–ს